رونمایی از 5 عنوان کتاب با محوریت قرآن

مدیر اجرایی مؤسسه حوزوی معارف وحی و خرد در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از رونمایی 5 عنوان کتاب با محوریت قرآن خبر داد.

محمدحسین نصیری با اشاره به عرضه محصولات فرهنگی و کتب انتشار یافته مؤسسه حوزوی معارف وحی و خرد در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به خبرنگار شبستان گفت: هنر و زیباشناسی از منظر قرآن، تحریف‌ناپذیری قرآن، قرآن کتاب شور و شیدایی، اباحه‌گری، آسیب دین‌داری و آیین همسرگزینی، 5 عنوان کتاب از آثار حجت‌الاسلام دکتر علی نصیری است که در نمایشگاه بین‌المللی قرآن امسال رونمایی می‌شود.

وی با اشاره به ارایه نرم‌افزارهای قرآنی این مؤسسه حوزوی در نمایشگاه قرآن گفت: رونمایی از نرم‌افزار درس اخلاق حجت‌الاسلام نصیری از دیگر برنامه‌های قرآنی مؤسسه معارف وحی و خرد است.

مدیر اجرایی مؤسسه معارف وحی و خرد با معرفی چند نرم‌افزار قرآنی دیگر، ادامه داد: مجموعه سخنرانی‌های دکتر سیدمحسن باقری با محوریت اعجاز قرآن، سخنرانی‌های پناهی اشکوری با محوریت نقد عرفان‌های نوظهور، سخنرانی‌های حسین کریمی با موضوع مفهوم‌شناسی گناه از دیدگاه قرآن، بازکاوی آثار قیام عاشورا از حجت‌الاسلام نصیری، نقد شبهات زن، عدل الهی و نقد شبهه شرور از جمله نرم‌افزارهای سخنرانی است که به بازدیدکنندگان ارایه می‌شود.

برگزاری نشست‌های علمی

نصیری گفت: چند نشست علمی با حضور اساتید برجسته حوزوی در طول ایام برگزاری نمایشگاه از سوی این موسسه برگزار می‌شود. حجج‌ اسلام پناهی، نصیری و بهجت‌پور سخنرانان این نشست ها هستند.

مدیر اجرایی مؤسسه معارف وحی و خرد در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم پیرامون مهم‌ترین عناوین نشست‌های علمی این مؤسسه در بخش حوزوی گفت: جایگاه هنر از منظر قرآن کریم، نقد اندیشه‌ها و نظریات سروش و اعجاز قرآن کریم از جمله عناوین میزگردهای علمی این مؤسسه است.

وی با اشاره به اینکه عموم مردم در بخش نشست اعجاز قرآن می‌توانند مشارکت داشته باشند، افزود: برخی از کتاب‌های منتشر شده از سوی مؤسسه حوزوی معارف وحی و خرد در قطع پالتویی دو رنگ به بازدیدکنندگان معرفی می‌شود.

پایان پیام/
 

کد خبر 151528

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha