نقد فیلم و سریال‌های قرآنی در بخش حوزوی

ارائه آثار قرآنی مکتوب حوزوی، نقد فیلم و سریال‌های قرآنی در بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برای بازدید کنندگان و علاقه مندان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم آثار قرآنی مکتوب حوزوی، نرم‌افزارهای قرآنی و آثار هنری حوزویان در زمینه قرآن و عترت به عموم مخاطبان به ویژه پژوهشگران قرآنی و طلاب ارائه می شود.

نقد فیلم و سریال‌های قرآنی، نمایش آسیب‌زدایی از قرآن‌های کهن و نسخ خطی به صورت زنده، برگزاری جلسات نقد آثار برتر قرآنی توسط اساتید حوزوی و جلسات دفاعیه سطح 4دکتری، پاسخ به شبهات دینی و قرآنی توسط اساتید خواهر و برادر، مشاوره‌های ازدواج، خانواده و کودک از منظر قرآن و عترت، نشست‌های علمی با حضور کارشناسان داخلی و خارجی از جمله برنامه های بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین امللی قرآن کریم است.
 

برگزاری مسابقات دینی و قرآنی در سطوح مختلف، معرفی نشریات، سایت‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی قرآنی و دینی، تولید برنامه‌های تلویزیونی قرآن و عترت، معرفی حوزه‌های علمیه کهن و علمای بزرگ و صاحب اثر قرآن از دیگر برنامه های بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم است.

مسائل روز قرآنی، مرمت کتب قرآنی، مباحث قرآنی حوزه‌های علمیه، تفسیر و علوم قرآنی از جمله موضوعات محوری برنامه های بخش حوزوی در نمایشگاه قرآن است.

آگاهی‌بخشی به قرآن‌دوستان از استعدادها و توانایی‌‌های بالقوه حوزویان و نیز فعالیت‌های قرآنی ایشان، شناخت نقاط ضعف و قوت حوزه‌های علمیه در زمینه امور قرآنی، تقویت ارتباط مراکز حوزوی با سطوح مختلف مردم و جامعه به ویژه دانشگاهیان گشودن افق‌های جدید در امور آموزشی و پژوهشی قرآنی ارتقاء سطح آگاهی افراد جامعه و زدودن شبهات، آشنا کردن مراکز مختلف فرهنگی با فعالیت‌های قرآنی حوزویان از اهداف برنامه های بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم است.

پایان پیام/
 

 

 

کد خبر 153297

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha