حضور بیش از 200 ناشر داخلی و بین المللی در نمایشگاه قرآن

مسئول بخش نشر مکتوب بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن از حضور بیش از 200 ناشر در این دوره از نمایشگاه خبر داد و گفت: آثار و تالیفات ناشرانی ازکشورهای لبنان، عراق، سوریه، ترکیه و مصر در نمایشگاه ارایه شده است.

احمد کمالی نژاد با تاکید بر اینکه حضور ناشران و تالیفات و ارایه شده بسیار تخصصی، محتوایی و علمی سنبت به سال گذشته است به خبرنگار شبستان گفت: در حال حاضر 203 ناشر داخلی و چند ناشر بین المللی کتابهای خود را در حوزه های علوم قرآنی و دین اسلام به مخاطبان عرضه می کنند.

وی با اشاره به ارایه کتاب هایی از ناشران چند کشور در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن گفت: ناشران کشورهای لبنان، عراق، سوریه، ترکیه و مصر تالیفات و آثار منتشر شده خود را برای بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن ارایه می دهند.

کمالی نژاد با بیان این مطلب که آثار منتشر شده در بخش بین المللی در حوزه علوم قرآنی ارایه می شوند ادامه داد: در بخش ملی ناشران مختلف از نهادهای اجرایی چون بنیاد پژوهش آستان قدس رضوی، چاپ و نشر بین الملل سازمان تبلیغات اسلامی، بوستان کتاب قم، مسجد مقدس جمکران، انتشارات امیرکبیر و سروش به ارایه آثار مکتوب خود در حوزه دین اسلام می پردازند.

مسئول بخش نشر مکتوب بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن اظهار کرد: رونمایی از کتاب همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان و تعامل و اطلاع رسانی با سایر ناشران و مولفان از دیگر برنامه هایی است که در دستور کار قرار دارد.

شایان ذکر است بخش مکتوب نمایشگاه قرآن در جنب ورودی 65 مصلی شبستان آماده ارایه خدمات فرهنگی به علاقه مندان است.

پایان پیام/
 

کد خبر 153269

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha