استقبال خانواده ها از بخش رسانه های دیجیتال

آغازین روزهای شروع بیستمین نمایشگاه قرآن شاهد استقبال گسترده خانواده ها از بخش رسانه های دیجیتال و انواع نرم افزارهای قرآنی است.

به گزارش خبرنگار شبستان، آغازین روزهای شروع نمایشگاه قرآن شاهد استقبال گسترده افراد از بخش رسانه های دیجیتال و انواع نرم افزارهای قرآنی و نرم افزارهای متنوعی که قابلیت نصب بر روی انواع گوشی ها با سیستم عامل های مختلف را داراست و مردم می توانند به راحتی از آن برای آشنایی بیشتر و حتی درک مفاهیم استفاده کنند. نرم افزاری در تلفن همراه به صورت هوشمند و در اوقات شرعی اذان می گوید یا نرم افزاری که به طور صوتی و به چندین زبان مختلف قرآن تلاوت می کند از جمله برنامه هایی است که طرفداران زیادی میان بازدیدکنندگان دارد.

بنابراین گزارش غرفه هایی هم محصولاتی برای آشنایی یادگیری و حفظ قرآن کریم در قالب برنامه های جذاب داستان و شعر و کودکان عرضه کرده اند و کودکان مشتاقانه اطراف این غرفه ها جمع شده اند و والدین آنها با دقت در حال انتخاب نرم افزار مناسب برای یادگیری بهتر فرزندشان هستند.

در این میان غرفه های عرضه قرآن دیجیتال نسبت به پارسال وسعت گرفته اند و بازدیدکنندگان که این تکنولوژی برایشان جالب است و دوست دارند از تکنولوژی برای فهم و تلفظ صحیح قرآن استفاده کنند در کنار انواع نرم افزارهای قرآنی نرم افزارهای تفسیر، تخصصی هم کم تعداد نیستند و افراد خاصی علاقه مند به خرید آنها هستند.

علاوه بر این در طول برگزاری نمایشگاه قرار است از چندین نرم افزار جدید با محوریت قرآنی رونمایی شود که در گزارش های بعدی به شرح ویژگی و جزئیات آن می پردازیم.

پایان پیام/

 

کد خبر 153449

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha