حضور 85 دانشجوی دانشگاه تفرش در اردوهای جهادی

مسوول اردوهای جهادی دانشگاه تفرش از حضور 85 دانشجوی این دانشگاه در اردوی جهادی طرح هجرت سه در تابستان امسال خبر داد.

 حسن پناهی، مسوول اردوهای جهادی دانشگاه تفرش در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک با اشاره به استقبال گسترده دانشجویان دانشگاه تفرش از اردوهای جهادی گفت: 85 دانشجو در این اردوها شرکت داشتند که از این تعداد 30 نفر را برادران و 55 نفر را خواهران تشکیل دادند.

 

وی با اشاره به اینکه دانشجویان دانشگاه تفرش از تاریخ 5 تا 21 تیر ماه امسال در این اردو شرکت داشتند، افزود: در این اردوها دانشجویان پسر دانشگاه تفرش اردوی خود را در سه روستای " عبدالکریم"، "دارانجیر" و "سیر در" شهرستان خنداب برگزار کردند.


مسوول اردوهای جهادی دانشگاه تفرش خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این اردوی 17 روزه با حضور در روستاها به برنامه های فرهنگی، بهداشتی و آموزشی پرداختند.


پناهی در ادامه اضافه کرد: حضور در سه روستای شهرستان خنداب و انجام فعالیت های عمرانی در روستای عبدالکریم و فعالیت های فرهنگی در روستاهای دارانجیر و سیر در از مهمترین برنامه های اردوی جهادی پسران دانشجوی دانشگاه تفرش بوده است.


وی ادامه: حضور در مدارس و مساجد روستاهای وسمق، هفتیان، توشه خانه، کوره، قراه جاقیه شهرستان تفرش و برگزاری کلاس های احکام، قرآن، زبان و آموزش خیاطی، آشپزی و مشاوره خانواده از مهم ترین فعالیت های دختران دانشجوی دانشگاه تفرش در این اردوی جهادی است.


وی ادامه داد: غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و آموزش دانشجویان، خدمت‌رسانی، معنویت‌افزایی، ارتقای بصیرت دانشجویان و انتقال فرهنگ کار از اهداف برگزاری اردوهای جهادی است.

 

پایان پیام/

کد خبر 153863

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha