دیدار کارکنان دانشگاه تفرش با امام جمعه به مناسبت هفته کارگر

خبرگزاری شبستان: تفرش به مناسبت فرا رسیدن هفته کار و کارگر کارکنان شرکتی دانشگاه تفرش با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام سید محمد مومنی، امام جمعه شهرستان تفرش در این دیدار گفت: نقش کارگران در تحقق اقتصاد مقاومتی بی نظیر است و کارگران نیروی اصلی جهاد اقتصادی هستند.


وی افزود: کارگران چرخ های اقتصاد کشور را به گردش در می آورند و این قشر زحمتکش در افزایش تولید ملی موثر هستند.

 

حجت الاسلام مومنی با بیان این که اسلام به کار و کارگر توجه ویژه داشته و کار در راه معاش خانواده را مجاهدت در راه خدا می داند اضافه کرد: از اینرو تکریم کارگران در این هفته باید بر اساس آموزه های این دین انجام و تجلیل از کارگران مخلص و نیروی کار خدایی در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

 

امام جمعه شهرستان تفرش تصریح کرد: غفلت از یاد خداوند مشکل امروز جامعه ما است و شاه کلید حل این مشکل توجه و توکل به خداوند و یاری جستن از حق تعالی در حل این مشکلات است، از اینرو توکل به خداوند کارگران را در به حرکت در آوردن چرخ های اقتصاد کشور یاری می رساند.

 

در ادامه این دیدار، احمد محبعلی، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تفرش گفت: کارگران از ارکان مهم تحقق اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی هستند.


وی افزود: کارگران به عنوان نیروهای مولد جامعه در حیات 35 ساله انقلاب اسلامی همواره پای ارزش های نظام ایستاده اند و در سنگر جهاد اقتصادی به کشور خدمت کرده اند و اینک نیز برای تحقق منویات رهبری آماده اند.


پایان پیام/
 

کد خبر 363047

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha