دانشجویان وارد کننده تفکر و ایده های نو  در جامعه هستند

خبرگزاری شبستان: مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه تفرش گفت: دانشجو باید به عنوان متفکر و وارد کننده اندیشه های نو در جامعه به صداقت، صراحت و تقویت آنها در خود توجه کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام سید جواد موسوی، مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه تفرش در مراسم معارفه دانشجویان جدید الورد دانشگاه تفرش که امروز(10مهر) با حضور دانشجویان و مسئولان دانشگاه برگزار شد گفت: تهذیب نفس و خودسازی در کنار علم آموزی مهمترین رسالت دانشجویان در عصر کنونی است.


وی با اشاره به اینکه دانشجو باید به عنوان متفکر و وارد کننده اندیشه های نو در جامعه به صداقت و صراحت و تقویت آنها در خود توجه کند، افزود: دانشجویان باید با مجهز کردن خود به دو بال تقوا و علم ضمن رسیدن به کمال در جنبش نرم افزاری و تولید علم حضوری تاثیر گذار داشته باشند.


حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه  رسالت دانشجو رسالت بزرگ و خطیری است که دانشجو با ورود خود به مکتب دانشگاه آن را بر عهده گرفته اظهار کرد: هنگامی که دانشجو وارد این میدان مقدس می شود، به مسئولیت و وظیفه سنگینی که در این راستا عهده دار شده، پی می برد و تلاش می کند تا نقش خود را در صحنه ها به خوب  ایفا کند.

 

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس با ایستادگی و رشادت خود مقدمات تحصیل جوانان ایران را در دانشگاه ها به منظور فتح قله های علم و دانش فراهم کردند.

 

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: رمز پیمودن قله های علم و دانش توسط دانشجویان تلاش در جهت مجهز نمودن خود به عنصر تخصص و تعهد است.
 

پایان پیام/

کد خبر 298667

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha