اجرای برنامه های ماه رمضان با رویکرد قرآنی

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: برنامه های سازمان تبلیغات در ماه مبارک رمضان با رویکرد قرآنی اجرا می شوند.

حجت الاسلام نعمت الله سرلکیان، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی به خبرنگار شبستان در اراک، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان بر بهره گیری افراد از این ماه با عظمت تاکید کرد.


وی با اشاره به اینکه برنامه های امسال سازمان تبلیغات استان مرکزی در ماه رمضان با رویکرد قرآنی انجام می شود، افزود: تمسک به قرآن و آیات نورانی کلام وحی راه سعادت و سلامت را به انسان و جامعه نشان می دهد.


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به فعالیت 132 خانه قرآنی و 40 موسسه قرآنی در استان مرکزی خاطر نشان کرد: علاوه بر این موسسات و خانه های قرآنی که در این ماه شریف بیشتر از گذشته به قرائت قرآن و تفسیر و تبیین فرهنگ قرآنی می پردازند، هیئت های مذهبی بانوان نیز در جلسات خانگی خود به جزء خوانی و جمع خوانی آیات نورانی کلام وحی در طول ماه مبارک خواهند پرداخت.

 

حجت الاسلام سرلکیان قرائت قرآن و جزء خوانی در مساجد، تکایا و حسینیه ها و اهدا قرآن و ادعیه به این مکان های معنوی و همچنین همکاری در راستای برگزاری مراسم جمع خوانی روزانه یک جزء قرآن کریم در مصلای بیت المقدس را از دیگر برنامه های این اداره کل در ایام ماه مبارک رمضان دانست.


وی ماه رمضان را فرصت مناسبی برای خودسازی و تهذیب نفس دانست و گفت: انسان ها باید در این ماه نورانی به خودسازی، تقویت اخلاص، مبارزه با شیطان ها و تهذیب نفس بپردازند.

حجت الاسلام سرلکیان با اشاره به رسالت سازمان تبلیغات و همچنین مبلغان و روحانیان اضافه کرد: روحانیان و مبلغان باید اخلاق و منش قرآنی را سرلوحه کار و زندگی خود قرار داده و آن را به سایر افراد نیز آموزش دهند.


پایان پیام/

کد خبر 154294

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha