ختم قرآن کریم با حضور جامعه ورزشی استان مرکزی

رییس اداره فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی از برگزار ختم قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان با حضور جامعه ورزشی استان خبر داد.

احمد یعقوبی، رییس اداره فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی، در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک، با اعلام این خبر گفت: مراسم انس با قرآن کریم با حضور جوانان ورزشکار استان در نیمه ماه مبارک رمضان برگزار می شود.


وی با بیان اینکه مراسم انس با قرآن کریم با ختم یکروزه قرآن کریم ویژه ورزشکاران برگزار می شود ادامه داد: این مراسم با حضور قاریان برجسته استان در ورزشگاه 5 مرداد اراک برگزار خواهد شد.


یعقوبی اظهار کرد: محفل انس با قرآن کریم به همت اداره فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان و انجمن های مردم نهاد قرآنی برگزار می شود.


رییس اداره فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی همچنین از برگزاری محفل انس با قرآن کریم در این اداره کل خبر داد و افزود: این مراسم هر روز قبل از اذان ظهر و عصر در نمازخانه این اداره برگزار می شود.


یعقوبی با بیان اینکه در این مراسم آیاتی از قرآن کریم تلاوت و تفسیر می شود، گفت: این مراسم نیز با حضور کارمندان اداره کل ورزش و جوانان در حال برگزاری است.


پایان پیام/

کد خبر 154421

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha