با اجرای طرح تحول اقتصادی،رضایت مندی مردم 25 درصد افزایش یافته است

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان در جلسه شورای اداری این استان گفت: با اجرای طرح تحول اقتصادی،رضایت مندی مردم 25 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، محمد مهدی اسماعیلی، معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان در جلسه شورای اداری استان اصفهان که شامگاه"7بهمن" در سالن همایش های مرکز آموزشی شیخ بهایی وابسته به کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار داشت:در 40 روزی که از اجرای طرح هدفمند سازی یارانه ها می گذرد، هیچگونه مشکلی در سطح استان نداشته ایم و مشکلاتی که در بعضی از زمینه ها بوجود آمد را با پیگیری و اقدام به موقع برطرف کردیم.


وی اضافه کرد: 25 میلیارد تومان به مباحث فرهنگی اختصاص یافته است که این نشان از این است که رویکرد فرهنگی دولت محقق شده است.


اسماعیلی با بیان اینکه رویکرد ستاد بزرگداشت دهه فجر مشارکت مردم در هرچه باشکوه تر برگزار شدن آن است، افزود: با اقدامات صورت گرفته امسال در برنامه های بزرگداشت دهه فجر شاهد نوآوری هستیم.
 

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان افزود: با توجه به اینکه نیمه اول دهه فجر در ماه صفر است و نیمه دوم در ماه ربیع الاول قرار گرفته است، برنامه های متنوعی درنظر گرفته شده است که تجلی آن حضور در راهپیمایی یوم الله "22 بهمن" است.

 

پایان پیام/

کد خبر 15488

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha