برپایی نمایشگاه سراسری کتاب اردبیل از اوایل شهریور امسال

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه، گفت: نهمین نمایشگاه سراسری کتاب اردبیل نیمه اول شهریور امسال در استان اردبیل برگزار می‌شود.

منصور شرفی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه نمایشگاه کتاب استان در طی سال های گذشته در زمستان برگزار شده است، به خبرنگار شبستان گفت: مردم استان و ناشران کتب مختلف با توجه به سردسیر بودن اردبیل در زمستان با مشکلات متعددی روبرو می شدند به همین دلیل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزاری نمایشگاه اینم نمایشگاه را در آخر ماه فصل تابستان پیشنهاد داد که مورد قبول مسئولان وزارتی قرار گرفت.


وی تصریح کرد: بعد از ماه مبارک رمضان با توجه به نزدکی بازگشایی مدارس ما با تلاش های صورت گرفته توانسته ایم شرلیط حضور تعدادی از ناشران کتاب‌های کمک آموزشی دانش‌آموزان را نیز در استان فراهم کنیم تا با حضور پر رنگ خود در نهمین نمایشگاه کتاب اردبیل نیاز مردم استان را تامین کنند.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از آمادگی کامل این اداره کل جهت برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه خبر داد و افزود: با تدارک دیدن فضای مناسب و شایسته به نحو احسن این نمایشگاه را برپا خواهیم کرد.


شرفی از برگزاری مسابقات بازی‌های رایانه‌ای فوتبال جام رمضان در استان اردبیل همزمان با سراسر کشورخبر داد و گفت:‌ این مسابقات 8 الی 15 مردادماه برگزار خواهد شد.


وی با بیان اینکه علااقه مندان می توانند جهت دشرکت دراین مسابقات تا هفتم مردادماه با مراجعه به کتابخانه شماره دو اردبیل ثبت‌نام کنند افزود: امیدواریم این مسابقات نیز همچون نخستین دوره بازی‌های رایانه‌ای جام دیجیتال به طور شایسته برگزار شود.

 

شرفی خاطر نشان کرد: اولین دوره بازی‌های رایانه‌ای جام دیجیتال اردبیل به مدت یک هفته در مجتمع فرهنگی، هنری فدک برگزار شد و با معرفی نفرات برگزیده هر بخش به کار خود پایان داد.


پایان پیام/

کد خبر 155845

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha