توزیع بیش از 4هزار جلد کتاب در کتابخانه های مساجد اردبیل

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی،هنری مساجد استان اردبیل گفت: بیش از چهار هزار جلد کتاب با اولویت قرار دادن مناطق محروم و روستایی در بین کتابخانه های کانون های مساجد استان توزیع شد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان اردبیل، صبح امروز(16آذر) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: با مشارکت امور کتابخانه ای ستاد عالی کانون های فرهنگی، هنری مساجد کشور بیش از 4هزار جلد کتاب در بین کتابخانه های مساجد کانون های فرهنگی،هنری مساجد استان توزیع شده است.


وی تصریح کرد: در توزیع این کتاب ها مناطق محروم، روستایی و مرزی استان را در اولویت کاری خود قرار دادیم تا با تقویت کتابخانه های مساجد این مناطق شاهد افزایش اطلاعات مردمی در حوزه های مختلف باشیم.


سقا با بیان اینکه متاسفانه به جزء کتابخانه های سنتی مساجد در اغلب روستاهای استان امکانات دیگری برای مطالعه وجود ندارد، ادامه داد: تلاش می کنیم با مجهز کردن کتابخانه های مناطق محروم و روستایی استان به کتاب های بروز و با محتوای غنی به تقویت کتابخانه های مساجد پرداخته و تا حدودی خلاء موجود در حوزه امکانات مطالعه این مناطق را کم کنیم.


مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان اردبیل خاطر نشان کرد: اهدای بسته های فرهنگی و تجهیزی از جمله نرم افزار مهر مسجد و قفسه کتاب در کنار توزیع چهار هزار کتاب را در قالب کاروان کتاب انجام داده ایم تا همزمان با افزایش کتاب های کتابخانه های مساجد امکانات نگهداری آنها نیز ارتقاء یابد.


پایان پیام/
 

کد خبر 320567

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha