جشنواره خیرین کتابخانه ساز در شهرستان بیله سوار برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بیله سوار گفت: جشنواره خیرین کتابخانه ساز بیله سوار با هدف نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی دی ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان اردبیل، محمد سرداری، رئیس اداره کتابخانه های عمومی بیله سوار، صبح امروز(20آذر) در جلسه اداری کتابخانه های عمومی این شهرستان اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل نوشته شده از طرف اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان در راستای برگزاری هر چه بهتر جشنواره خیرین کتابخانه ساز انجمن دائمی آن به زودی راه اندازی می شود.


وی تصریح کرد: پس از راه اندازی انجمن خیرین کتابخانه ساز در مرکز استان که خوشبختانه تا به امروز عملکرد قابل قبولی داشته است شعبات این انجمن پس از انجام بررسی ها و مطالعات لازم در شهرستان ها نیز راه اندازی می شود.


سرداری با بیان اینکه راه اندازی انجمن خیرین کتابخانه ساز سرعت توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را دوچندان خواهد کرد، ادامه داد: فعالیت خیرین کتابخانه ساز بیانگر اهمیت مسئله کتاب و کتابخوانی در ارتقاء فرهنگ یک جامعه است که ما پیگیر راه اندازی کامل آن در این شهرستان مرزی هستیم.


رئیس اداره کتابخانه های عمومی بیله سوار خاطر نشان کرد: شهرستان مرزی بیله سوار باید به خوبی از پتانسیل خیرین کتابخانه ساز که اغلب آنها در شغل شریف کشاورزی مشغول هستند، نهایت استفاده را بکند تا شاهد حذف تدریجی مشکلات و کمبود امکانات این حوزه باشیم.


پایان پیام/
 

کد خبر 322259

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha