آغاز نخستین انتخابات باشگاه امدادگران و نجاتگران هلال احمر

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مرکزی از آغاز نخستین انتخابات باشگاه امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر این استان خبر داد.

محمد محمدی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مرکزی، با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان در اراک، گفت: هدف از برگزاری انتخابات این باشگاه ایجاد ارتباط هر چه بیشتر بین امدادگران و جمعیت هلال احمر است.


وی با بیان اینکه این انتخابات در 3 مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود، ادامه داد: در این باشگاه اقداماتی از قبیل پیگیری فعالیت های امدادگران انجام می شود.


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مرکزی اظهار کرد: نخستین دوره انتخابات باشگاه امدادگران و نجاتگران در سه مرحله و از 16 مرداد ماه تا اواسط مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.


محمدی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر استان مرکزی دارای 9 شعبه فعال است، افزود: برنامه زمان بندی شده این انتخابات در کل شعب استان اجرا می شود.


وی همچنین از تشکیل 1 باشگاه با حضور 30 امدادگر در هر شعبه خبر داد و خاطر نشان کرد: مرحله شهرستانی این انتخابات از 16 مرداد ماه تا پایان این ماه برگزار خواهد شد.


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مرکزی در پایان با بیان اینکه مرحله استانی این انتخابات نیز در شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود، تصریح کرد: در مرحله استانی یک هیات مدیره با 5 عضو تشکیل و هیات مدیره استانی برای مرحله کشوری معرفی خواهند شد.


پایان پیام/

کد خبر 156343

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha