نمایشگاه توانمندی های مددجویان کمیته امداد استان مرکزی گشایش یافت

همزمان با میلاد با سعادت کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی(ع) نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان در اراک، محسن ولیئی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، شامگاه گذشته، (14 مرداد) در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه با هدف عرضه محصولات و ارایه توانمندی های مددجویان این نهاد همچون سنوات گذشته دایر شده است.

 

وی با اشاره به این که در این نمایشگاه ثبت نام طرح اکرام ایتام، محسنین، کوثر و ستاد دیه نیز برگزار می شود افزود: نمایشگاه توانمندی های کمیته امداد منتظر قدوم سبز خیرین و نیکو کاران است.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی درادامه با اشاره به اینکه این نمایشگاه در 45 غرفه دایر شده است، اضافه کرد: نمایشگاه توانمندی های مددجویان کمیته امداد از امروز به مدت یک هفته از ساعت 18 الی 23 دایر و محصولات ارایه شده در آن 10 درصد زیر قیمت بازار عرضه می شود.

 

ولیئی در بخش دیگری از سخنانش به اجرای برنامه های فرهنگی در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: هر شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشا و ضیافت افطاری برنامه های فرهنگی هنری مختلف و همچنین اجرای تعزیه برگزار می شود.

وی، هدف از برگزاری این بازارچه را آشنایی اقشار مختلف مردم با توانمندی های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمین(ره)، فروش محصولات نهاد و حمایت بیشتر از محرومان و نیازمندان دانست.

 

گفتنی است، نمایشگاه توانمندی های مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی شامگاه گذشته با حضور آیت الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، نصراللهی معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی و جمعی از خانواده های کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد.


پایان پیام/

 

 

کد خبر 159415

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha