طرح مسجد محوری در یزد اجرا می شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی یزد از اجرای طرح مسجد محوری در این استان خبر داد و گفت: در راستای خدمت رسانی بهتر به مددجویان این طرح در حال اجراست.

به گزاش خبرگزاری شبستان از استان یزد، محمد اکبری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی یزد در همایش بانوان خیر بالاترین افتخار این نهاد را اعتمادسازی و خدمت بی منت به نیازمندان دانست.

اکبری با اشاره به رسالت های کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: اعتمادسازی، ترویج فرهنگ انفاق و توسعه مشارکت های مردمی از مهمترین رسالت های این نهاد در سال جاری است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از هفت هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت ایجاد شده است، اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد در سال گذشته به عنوان دستگاه برتر در امر اشتغال معرفی شد.

اکبری اذعان داشت: توانمندسازی فکری، عملی و اقتصادی مددجویان رویکرد اصلی کمیته امداد امام خمینی(ره) در سال جاری است.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد از اجرای طرح مسجد محوری در استان خبر داد و گفت: در راستای خدمت رسانی بهتر به مددجویان این طرح در حال اجراست.

اکبری به فعالیت های این نهاد در حوزه مشارکت های مردمی اشاره کرد و افزود: استان یزد در سال گذشته موفق شد رتبه اول کشوری را در پرداخت سرانه صدقات به خود اختصاص دهد.

وی با اشاره به اینکه در بقیه سرفصل های حوزه مشارکت های مردمی استان یزد در جایگاه دوم کشوری قرار دارد از بانوان خیر خواست تا کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد را در راستای خدمت رسانی بهتر به نیازمندان یاری کنند.

مریم عبدالحسین زاده، مدیرکل امور بانوان استانداری یزد هم در این همایش ضمن قدردانی از زحمات امدادگران کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: این نهاد همواره در رسیدگی به امور نیازمندان و کمک به محرومان و نیازمندان واقعی جامعه پیشقدم بوده است.

عبدالحسین زاده به حضور پرشور بانوان دوشادوش مردان در همه عرصه های اجتماعی اشاره کرد و افزود: بانوان خیر در جامعه می توانند حلقه رابط بین نیازمندان و سازمان های حمایتی باشند.

وی اظهار امیدواری کرد، به همت بانوان خیر و نیکوکار بتوانیم گره ای از مشکلات نیازمندان باز کنیم.

پایان پیام/

کد خبر 160337

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha