جشنواره مطبوعات دینی در قم برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به جایگاه و منزلت شهر مقدس قم گفت: جشنواره مطبوعات دینی در این شهر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، سید مرتضی اسماعیلی طبا شب گذشته(17 مرداد) در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان که با حضور استاندار قم برگزار شد، گفت: در استان مطبوعات بسیاری وجود دارد که حدود 10 درصد مطبوعات محلی، 70 درصد ملی و 20 درصد نیز بین المللی هستند.


وی بیان داشت: مطبوعات بسیار خوبی در استان قم تولید می شوند که کارکرد بین المللی دارند و جهان اسلام را در برگرفته و مکتب تشیع را از قم منتقل می کنند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به برنامه های این اداره کل برای خبرنگاران گفت: یکی از برنامه هایی که در دستور کار داریم، بحث آموزش به خبرنگاران است و قرار است دوره های آموزش کارگاهی برای ارتقا کیفیت مطبوعات در استان برگزار شود.


اسماعیلی طبا عنوان کرد: در بعد رفاهی و معیشتی نیز باید برنامه هایی در دستور کار قرار گیرد و خانه مطبوعات باید در این راستا تلاش کند.


وی یکی از طرح های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را آمایش خبرنگاران عنوان کرد و گفت: با این آمایش بانک اطلاعات خبرنگاران تکمیل و مرجع مشخصی خواهیم داشت.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: یکی دیگر از اقدامات ما برگزاری جشنواره مطبوعات و جشنواره مطبوعات دینی خواهد بود که در استان قم برگزار خواهد شد.


اسماعیلی طبا از برگزاری جلسه ای با معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و گفت: در آن جلسه خبرنگاران می توانند مشکلات و مباحث مربوط به حوزه کاری خود را بیان کنند.


پایان پیام/

 

کد خبر 160633

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha