برگزاری دوره آموزش تولید محتوا رسانه های کودک و نوجوان در ساری

خبرگزاری شبستان: نخستین دوره آموزشی تولید محتوا نشریات و رسانه های کودک و نوجوان جهت افزایش سطح علمی واجرایی اصحاب قلم شنبه 30آذرماه جاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران برگزار می شود.

قاسم عزیز زاده گرجی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران امروز(27آذر) در گفتگو با خبرنگار شبستان از برگزاری جشنواره ملی دو سالانه مطبوعات کودک و نوجوان به جهت تربیت نسلی شکوفا و باورمند به معارف انسانی و اخلاقی و ترغیب صاحب نظران و فعالان عرصه کودک و نوجوان به میزبانی این استان خبر داد.


وی افزود: همچنین برای نخستین بار دو بخش رسانه های مجازی و خبرگزاری های مرتبط با حوزه کودک و نوجوان را نیز بعد از گذشت بیش از 10دوره برگزاری جشنواره ملی دو سالانه مطبوعات کودک و نوجوان در تهران در حاشیه برگزاری این جشنواره در مازندران اجرا خواهد شد.


عزیز زاده گرجی به استقرار دبیرخانه این جشنواره در مازندران اشاره کرد و گفت: نخستین دوره آموزشی تولید محتوا برای نشریات بومی در جهت افزایش سطح علمی و اجرایی صاحبان قلم و اهالی رسانه این استان در آستانه برگزاری جشنواره ملی دو سالانه مطبوعات شنبه 30آذرماه جاری با حضور استاد پوروهاب در ساری برگزار می شود .


شایان ذکر است؛ نخستین جشنواره رسانه های مجازی و خبرگزاری های مرتبط با حوزه کودک و نوجوان، اسفند 92 در ساری برگزار خواهد شد.


پایان پیام/

 

 

 

 

کد خبر 324532

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha