اجرای طرح کوثر در ایام ماه رمضان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی از اجرای طرح کوثر در ایام ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.

محسن ولیئی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) در ایام ماه مبارک رمضان با اجرای طرح های مختلف اقدام به فراهم کردن زمینه برای مشارکت خیرین و نیکوکارن کرده است، گفت: اجرای طرح کوثر نیز از جمله این طرح ها است.
 

وی هدف از اجرای طرح کوثر در ماه مبارک رمضان را جذب مشارکت خیران و نیکو کاران در تامین جهیزیه دختران تحت پوشش این نهاد دانست.

 

ولیئی تهیه سبد غذایی به خانواده‌های زیر پوشش را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در ماه رمضان عنوان کرد و ادامه داد: در ماه مبارک رمضان کمیته امداد به منظور تامین غذایی خانواده‌های زیر پوشش اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های غذایی بین مددجویان می‌کند که در این بسته‌ها مرغ، برنج، خرما و پنیر به تعداد پنج نفر تهیه و در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

 

وی با اشاره به طرح مفتاح‌الجنه بیان کرد: در این طرح مدیران و مسئولان سازمان‌ها و نهادها و ارگان‌ها با حضور در خانواده نیازمندان از نزدیک با مسائل و مشکلات آنها آشنا شده و با محرومان هم‌نشینی می‌کنند.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی سرکشی و دلجویی از محرومان و نیازمندان را از اهداف اجرای طرح مفتاح‌الجنه عنوان کرد.


پایان پیام/

کد خبر 160820

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha