جشنواره مطوعات محلی یزد گامی در جهت ارتقای سطح کیفی تولیدات

جشنواره مطبوعات محلی، سرپرستی های استانی ونمایندگی خبرگزاری های استان یزد که در سال جاری برای اولین بار برگزار می شود را می توان گامی در جهت ارتقای سطح کیفی تولیدات رسانه ای این استان دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برای اولین بار جشنواره مطبوعات محلی، سرپرستی های استانی و نمایندگی خبرگزاری های این استان را در سال جاری برگزار می کند.

 بهرام عبدالحسینی، مدیرکل فرهگ و ارشاد در مراسم روز خبرنگار با اشاره به برگزاری این جشنواره از اصحاب رسانه خواست در جشنواره مطبوعات محلی حضوری پررنگ داشته باشند.

وی با بیان اینکه با صدور مجوز برای 22 نشریه جدید تعداد نشریات استان به 99 نشریه رسیده که از لحاظ کمی خوب است از طرح ها و برنامه های ارشاد برای ارتقای سطح کیفی مطبوعات خبر داد.

وی پیش از این تقویت و فعال شدن خانه مطبوعات استان یزد را به عنوان یکی از اقدامات اساسی در حوزه مطبوعات ذکر کرده بود.

اما اولین جشنواره مطبوعات محلی، سرپرستی های استانی و نمایندگی خبرگزاری های استان یزد در 10بخش سرمقاله ویاداشت، عکس، طنز، خبر، مقاله، گزارش، مصاحبه، تیتر، طراحی و صفحه آرایی و بخش ویژه برگزار می شود.

بخش ویژه این جشنواره نیز در چهار گرایش تولیدملی، حمایت از کاروسرمایه ایرانی، توسعه کیفی مطبوعات محلی، راهکارهای پیشرفت و توسعه فرهنگ و هنربومی، میراث فرهنگی و گردشگری، احیا فرهنگ دارالعباده، رسانه های دیجیتال وبررسی و معرفی ابعاد شخصیتی شهید صدوقی و فرزندش اعلام شده است.

علاقه مندان جهت شرکت در اولین جشنواره مطبوعات محلی، سرپرستی های استانی و نمایندگی خبرگزاری های استان یزد تا 15مهرماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره (اداره مطبوعات و تبلیغات) ارسال کنند.

بنابراین گزارش، آثار ارائه شده باید در فاصله زمانی اول فروردین 1390 تا 15شهریور سال1391 در یکی از نشریات محلی، سراسری و یا خبرگزاری های دارای مجوز درج شده باشد.

همچنین هر متقاضی می تواند حداکثر سه اثر در دو بخش ارائه نماید و مجاز به ارسال سه اثر در بخش ویژه می باشد.

گفتنی است، برای هر اثر تکمیل و الصاق فرم جشنواره، یک قطعه عکس 4*3 الزامی و تصویرآن نیز مورد قبول است.


پایان پیام/
 

کد خبر 161609

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha