چاپ و انتشار 3 جلد کتاب با موضوعات جشنواره رضوی در اردبیل

دبیر اجرایی جشنواره رضوی در اردبیل با بیان اینکه همزمان با برگزاری این جشنواره در اردبیل 3 عنوان کتاب با موضوع رضوی چاپ و منتشر می شود، گفت: دو آلبوم صوتی نیز با صدای مداحان برتر کشور رونمایی می شود.

سعید نوریان، دبیر اجرایی جشنواره چاوشی‌خوانی و مدیحه‌سرایی رضوی در اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان  با اشاره به اینکه زمان ارسال آثار برای این جشنواره تا 10 شهریور‌ماه تمدید شده است، اظهار داشت: برگزاری مسابقه پیامک رضوی، تجلیل از مداحان هشت سال جنگ تحمیلی و تجلیل از فعالان حوزه‌های فرهنگی ـ رسانه‌ای از ویژگی‌ها و ابتکارات جدید جشنواره رضوی در اردبیل است.


وی با بیان اینکه در یک جمع‌بندی نهایی ظرف روزهای آینده آمار و ارقام جدیدی را از آثار ارسال شده به دبیر‌خانه جشنواره رضوی در اردبیل اعلام خواهیم کرد، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم هم از لحاظ کمی و هم کیفی ارسال آثار به جشنواره مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی را در اردبیل شاهد باشیم.


نوریان اظهار داشت: در کنار انتشار کتاب‌ها با محوریت فرهنگ رضوی و پاسداشت مقام و منزلت امام هشتم ثامن‌الحجج علی‌بن موسی الرضا‌(ع) دو آلبوم صوتی نیز با صدای مداحان برتر کشور همزمان با برگزاری جشنواره رضوی در اردبیل رونمایی شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.


دبیر اجرایی جشنواره چاوشی‌خوانی و مدیحه‌سرایی رضوی در اردبیل از برگزاری جشنواره ملی فیلم‌های مذهبی ـ معنوی در اردبیل خبر داد و بیان داشت: به ‌دنبال برگزاری موفقیت‌آمیز جشنواره میلاد سرخ در سال گذشته میزبانی این جشنواره که به همت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سازمان سینمایی کشور برگزار می‌شود به اردبیل واگذار شده است و این جشنواره 11 تا 17 شهریور ماه به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.


وی ادامه داد:‌ در این جشنواره 14 فیلم سینمایی داستانی با موضوع مذهبی ـ معنوی در مجموعه فدک اردبیل به نمایش گذاشته شده و مراسم اختتامیه آن نیز 17 شهریور‌ماه با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.


نماینده دبیر‌خانه جشنواره بین‌المللی امام رضا‌(ع) با اشاره به نو‌آوری‌های امسال جشنواره، تصریح کرد: جشنواره رضوی از 29 شهریور ماه در آستانه میلاد امام هشتم در اردبیل آغاز شده و مراسم اختتامیه آن نیز عصر روز 31 شهریور ماه در اردبیل برگزار می‌شود.


پایان پیام/

کد خبر 162249

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha