برپایی ایستگاه نقاشی در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری مسابقه نقاشی و برپایی ایستگاه نقاشی در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام عباس هاشمی، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی  (بعداظهر25 مرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: روز قدس تنها منحصر به بیت المقدس و سرزمین فلسطین نیست بلکه روز فریاد برآوردن آزادی خواهان جهان است.

 

وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه های مختلف فرهنگی برای اجرا در حاشیه برپایی راهپیمایی روز جهانی تدارک دیده شده است، افزود: برپایی ایستگاه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان، برپایی 10 نمایشگاه کاریکاتور در سطحاستان و برپایی نمایشگاه عکس از جمله این برنامه های است.

 

حجت الاسلام هاشمی در ادامه از برگزاری مسابقه بزرگ نقاشی و مقاله نویسی نیز خبر داد و گفت: این برنامه با مشارکت صدا و سیما، آموزش و پرورش، کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان و شورای هماهنگی ترتیب داده شده است که علاقمندان به شرکت می توانند با توجه به تصاویری از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی که از سیمای استان پخش می شود به نوشتن مقاله و نقاشی بپردازند.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان باید آثار خود را در روز راهپیمایی به پایگاه های مستقر در مسیر راهپیمایی بدهند که به صاحبان آثار پس از داوری جوایزی اهدا می شود.

 

وی ادامه داد: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در یکصد و 21 نقطه شهری و روستای استان مرکزی با حضور گسترده مردم مومن و ولایتمدار شهر اراک برگزار خواهد شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 163010

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha