878 پایگاه وجوه فطریه مردم خراسان جنوبی را جمع آوری می کنند

قائم مقام کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: 746 پایگاه در سطح مساجد و 132 پایگاه در میادین و معابر اصلی شهرها و روستاهای استان در روز عیدفطر، فطریه روزه داران را جمع آوری می کنند.

محمدحسین عنایتی فر، قائم مقام کمیته امداد خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: این نهاد طبق سال های گذشته و با اخذ فتاوای مراجع عظام تقلید ضمن ایجاد پایگاه های جمع آوری زکات فطره، در روز عید سعید فطر در مصلاهای برگزاری آیین پرشکوه نماز عید فطر، مساجد و ... زکات فطره مردم نوع دوست استان جمع آوری می کند.

 

وی افزود: به منظور دریافت فطریه و کفارات روزه داران گرامی پاکت هایی قبل از عید سعید فطر در اختیار آنها قرار می گیرد تا مردم استان، زکات فطره خود را در داخل پاکت ها قرار داده و با قید رقمم و نوع وجوه به پایگاه های این نهاد تحویل تا در اولین فرصت به دست محرومان و نیازمندان واقعی برسد.

 

قائم مقام کمیته امداد خراسان جنوبی از استقرار 63 عدد صندوق جمع آوری کمک به مردم فلسطین در سطح استان خبر داد و گفت: همزمان با آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس این نهاد در مصلاهای نماز جمعه و مسیرهای راهپیمایی کمک های نقدی مردم سخاوتمند استان جهت کمک به مردم مظلوم فلسطین را جمع آوری می کند.

 

به گفته وی، در راستای کمک به مردم مصیبت دیده آذربایجان شرقی در مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس صندوق های جمع آوری کمک به زلزله زدگان تعبیه شده است.

 

عنایتی فر از خیران و نیکوکاران که در طول ماه مبارک رمضان و در مناسبت های مختلف شامل اطعام، آزادی زندانیان، اکرام ایتام، طرح مفتاح الجنه و ... کمک هایی به محرومان و نیازمندان داشته اند قدردانی کرد.

 

پایان پیام/

کد خبر 163149

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha