برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس در 121 نقطه استان مرکزی

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس در یکصد و 21 نقطه شهری و روستایی این استان خبر داد.

حجت الاسلام عباس هاشمی، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی درگفتگو با خبرنگار شبستان در اراک با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: برنامه ریزیهای مختلفی از جمله تشکیل 12 ستاد برای برپایی هر چه با شکوهتر راهپیمایی روز جهانی قدس در استان تشکیل شده است.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه های امسال در روز جهانی قدس تحت عنوان نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام برگزار می شود، افزود: حمایت و حراست ملت ایران از آرمان های قدس شریف، اعلام انزجار مسلمانان جهان و آزادی خواهان دنیا، محکوم کردن حمایت حمایت های سلطه گران از قدرت های شیطانی،بیداری اسلامی و آزادی قدس شریف از جمله اهداف و راهکارهای برگزاری برنامه های روز جهانی قدس است.

 

حجت الاسلام هاشمی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تاکید بر حضور گسترده ملت های مسلمان به ویژه ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: با گذشت بیش از 30 سال از انقلاب اسلامی دشمنان اسلام و انقلاب یکسری حساسیت های جدید و پر خطر را برای خدشه دار کرن انقلاب و از بین بردن اسلام به کار گرفته اند که وحدت و اتحاد ملت ایران این توطئه ها را خنثی خواهد کرد.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی اضافه کرد: این شورا هر ساله برنامه های مختلف فرهنگی و آموزشی را تدارک می بیند که این امر سبب افزایش کیفیت حضور مردم چه از لحاظ کمی و چه کیفی می شود.

 

وی با اشاره به اینکه هر ساله شاهد حضور گسترده مردم سراسر جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس هستیم، افزود: امسال در بیشتر کشورهای غربی هم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس به میدان خواهند آمد.

 

پایان پیام/

کد خبر 163240

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha