برگزاری مسابقه فرهنگی در نمایشگاه دستاوردهای کانون های مساجد مرکزی

مسئول کمیته اجرایی و فوق برنامه نمایشگاه دستاوردهای کانون های مساجد استان مرکزی از برگزاری مسابقه فرهنگی و هنری در طول برپایی این نمایشگاه خبر داد.

علیرضا حرآبادی، مسئول کمیته اجرایی و فوق برنامه نمایشگاه دستاوردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک گفت: در حاشیه برپایی این نمایشگاه برنامه های مختلف فرهنگی و هنری و مسابقات مختلف برگزار می شود که مسابقه هر روز با نمایشگاه از مهم ترین این برنامه ها است.

 

وی افزود: در طول برپایی نمایشگاه هر روز سوالاتی برای بازدید کنندگان ترتیب داده می شود که آنها با پاسخ دادن به این سوالات می توانند در قرعه کشی روزانه این مسابقه شرکت و جایزه دریافت کنند.

 

مسئول کمیته اجرایی و فوق برنامه نمایشگاه دستاوردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با بیان اینکه این کمیته مسئولیت و مدیریت امور اجرایی و فوق برنامه و همچنین برگزاری مراسم و همایش هایی را بر عهده دارد، اضافه کرد: تهیه جدول زمانبندی برنامه های اجرایی نمایشگاه با هماهنگی سایر کمیته ها، به کارگیری عوامل اجرایی و نیروهای کمکی در اجرای برنامه ها، مسئولیت بخش فروش با استفاده از ظرفیت کانون ها و نیروهای داوطلب مسجدی، برنامه ریزی به منظور حضور حداکثری و بازدید اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد از نمایشگاه و برنامه ریزی برای بازدید عموم اقشار تاثیرپذیر از نمایشگاه و هماهنگی با مهدهای کودک، مدارس، دانشگاه ها، هیئت های مذهبی، موسسات قرآنی، اعضای جمعیت هلال احمر و بسیج از نمایشگاه از جمله وظایف این کمیته است.

 

حر آبادی در ادامه دعوت از مسئولان استانی و اقشار تاثیرگذار جهت بازدید از نمایشگاه، برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه، برگزاری برنامه های جنبی از جمله ادعیه خوانی و مراسم جشن وسرور و همچنین محافل قرآنی و تجلیل از برگزیدگان، برپایی نماز جماعت در محل نمایشگاه، راه اندازی غرفه مسابقات، بازی های رایانه ای، پخش فیلم، آتلیه عکس، اجرای تئاتر عروسکی و قصه گویی برای کودکان را از دیگر برنامه های این کمیته دانست.


گفتنی است، نمایشگاه دستاوردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از 4 شهریور ماه سال جاری به مدت 5 روز در دبیرستان امام علی(ع) شهر اراک دایر است.


پایان پیام/

کد خبر 164166

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha