راه اندازی 14 وبلاگ ویژه 14 معصوم(ع) در قم

مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه زهرا (س)، از راه اندازی 14 وبلاگ ویژه 14 معصوم(ع) با عنوان "14 ماه در هفت آسمان" خبر داد.

محمد رضا کارگر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه زهرا (س)، به خبرنگار شبستان گفت: این وبلاگ ها از امروز و همزمان با دهه فجر  افتتاح می شوند و تا پایان سال فعالیت می کنند.


وی افزود: این وبلاگ ها توسط 14 مدیر وبلاگ، مدیریت می شود و در هر یک از این وبلاگ ها نیز چهار نفر همکاری می کنند.


مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه زهرا (س)، با اشاره به اینکه در این طرح هر یک از وبلاگ ها مختص یکی از چهارده معصوم(ع) است، تصریح کرد: مدیران آنها باید مطالب مورد نیاز در خصوص زندگی معصومان (ع) را به صورت تصویر، شعر، حدیث، زندگی نامه و مطالبی در خصوص نحوه شهادت، ایام امامت و موارد دیگر را در قالب نرم افزارهای مخصوص جمع آوری کنند.


وی تصریح کرد: اعضای کانون نیز با تهیه مطالب مورد نیاز از کتاب های موجود در کتابخانه و به ثبت رسانیدن آن در این وبلاگ ها با طرح "14 ماه در هفت آسمان" مشارکت دارند.
 

کارگر، با اشاره به بخش های دیگر این وبلاگ ها، افزود: پس از تکمیل اطلاعات این چهارده وبلاگ احادیث و روایات نقل شده از معصومین (ع) در وبلاگ های مورد نظر به ثبت می رسد.


وی با تاکید بر اهداف اجرای این طرح، خاطرنشان کرد: آشنایی بیشتر جوانان با زندگانی، سیره عملی و رفتار ائمه اطهار (ع)، ایجاد اشتیاق بیشتر در بین نوجوانان برای کسب اطلاعات بیشتر از معصومین (ع) و غنی سازی اوقات فراغت اعضا از جمله اهداف کانون ما در این برنامه است.


وی در پایان اظهارداشت: با توجه به مقتضیات جهان امروز و نفوذ فضاهای مجازی در بین جوانان و نوجوانان تلاش می شود تا در قالب این طرح با تهاجم فرهنگی پیش روی نسل جوان در دنیای مجازی مقابله شود.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 16600

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha