250 پیامک ادبی به جشنواره استانی رضوی ارسال شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: پیامک ادبی جشنواره استانی رضوی سیستان و بلوچستان با ارسال 250 پیامک ادبی به کار خود پایان داد.

حجت الاسلام و المسلمین عباس دانشی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: تک بیت ها و جملات ادبی با موضوع حال و هوای عرفانی بارگاه و صحن و سرای حضرت امام رضا (ع)، تمثیل ها، رویا پردازی ها و صور خیال و سایر آرایه های ادبی در شعر و نثر، زندگی نامه، سفر تاریخی امام رضا (ع) به ایران، جملات کوتاه با الهام از روایات و احادیث مرتبط با امام رضا (ع) با ذکر منبع روایات از محورهای جشنواره پیامک ادبی بود.

 

وی افزود: فراخوان پیامک ادبی جشنواره استانی رضوی سیستان و بلوچستان از اوایل خردادماه به صورت پوستر و زیر نویس از شبکه هامون آغاز شد که در این مدت 250 پیامک ادبی به جشنواره استانی رضوی ارسال شده است.
 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این مسابقه با ارسال پیامک با 150 کاراکتر به شماره تلفن100030541 اقبال خود را برای برنده شدن در این مسابقه امتحان کردند.
 

حجت الاسلام دانشی با بیان اینکه جشنواره بین المللی پیامک ادبی رضوی از مجموعه برنامه های دهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است، گفت: در این جشنواره ملی 14 پیامک ادبی برتر برگزیده و مورد تقدیر قرار می گیرند و نیز از هر استانی یک پیامک ادبی رضوی تجلیل به عمل می آید.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 166028

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha