معرفی برگزیدگان سومین جشنواره استانی "پیامک ادبی رضوی"

خبرگزاری شبستان: آیین اختتامیه سومین جشنواره "پیامک ادبی رضوی" با معرفی برگزیدگان در شهرستان لنده برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، اسماعیل زارعی، مدیر اجرایی سومین جشنواره استانی "پیامک ادبی رضوی" امشب (10 شهریور) در آیین اختتامیه این جشنواره، گفت: به مناسبت دهه کرامت سومین جشنواره استانی “پیامک ادبی رضوی” با هدف گرامی داشت مقام و منزلت حضرت امام رضا (علیه الاسلام)، حضرت شاهچراغ (علیه الاسلام)، حضرت معصومه و بی بی حکیمه (سلام الله علیها) به میزبانی ارشاد اسلامی شهرستان لنده برگزار شد.

وی از دریافت بیش از 350 اثر به دبیرخانه جشنواره خبر داد و افزود: حضور بسیاری از چهره های صاحب نام فرهنگ و هنر استان در این جشنواره نشانه اهمیت جشنواره استانی بود.

زارعی خطرنشان کرد: پس از داوری آثار هشت اثر برتر انتخاب و مراسم تجلیل از برگزیدگان در لنده برگزار شد.

این مسئول فرهنگی و هنری افزود: با رای هیئت داوران حسین خلیلی و احمد جهان بین از شهرستان بویراحمد، سجاد سعیدنژاد، حسین سعید نژاد و حسن مونه زاده از شهرستان لنده، طاهره مسیحی و آریا معصومی از شهرستان کهگیلویه و محسن حضرتی از شهرستان باشت به عنوان برگزیدگان این جشنواره انتخاب و معرفی شدند.

مدیر اجرایی سومین جشنواره استانی "پیامک ادبی رضوی" گفت: برگزیدگان این جشنواره در مراسم اختتامیه جشنواره های استانی که 12شهریور ماه جاری با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود، جوایز خود را دریافت می کنند.

پایان پیام/

 

 

 

 

کد خبر 398526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha