جشنواره محیط زیست در آموزه های رضوی به ایستگاه آخر رسید

خبرگزاری شبستان: مراسم اختتامیه جشنواره محیط زیست در آموزه های رضوی، صبح امروز(9 شهریور) به میزبانی ایلام با معرفی برگزیدگان خود در رشته های مختلف برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، غلامحسین کاظمی، مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان ایلام، در این مراسم، گفت: استان ایلام بیشترین مرز را با کشور عراق داریم و از نظر طبیعی تنوع آب و هوایی بسیار خوبی داریم.

 

وی، با بیان اینکه ایلام اهمیت های خوبی در بخش توریستی دارد که این قابلیت ها و ظرفیت ها ناشناخته مانده است، افزود: جشنواره محیط زیست در آموزه های رضوی، فرصت مناسبی برای معرفی جاذبه های زیست محیطی استان ایلام فراهم آورده که با امسال به میزبانی این استان برگزار شده است.

 

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان ایلام، یادآور شد: نخستین جشنواره دو سال پیش در خوزستان برگزار و سال گذشته این جشنواره در لرستان و امسال نیز میزبانی این جشنواره به ایلام رسید که امید است میزبان خوبی برای این جشنواره بوده باشیم.

 

وی، در پایان خاطرنشان کرد: از استان های دیگر در بخش پوستر و عکس 500 اثر و در بخش نقاشی نیز 100 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که استقبال خوبی را جشنواره سوم را نشان می دهد.

 

گفتنی است، بیات آزادبخت از لرستان، هادی کریمی و عبدالحسین محمدی هر دو 2 از ایلام در بخش عکس مقام های اول تا سوم  و زینب نقی‌پور از لرستان، عالیه چنگیزی از خوزستان، حمید قاری‌جاری از کرمانشاه نیز در بخش پوستر عنوان‌های برتر این جشنواره را کسب کردند.

 

سارا نادری از خوزستان، نازنین روحبخش از همدان، هانیه کاظمی از ایلام نیز در بخش نقاشی  موفق به کسب عناوین برتر شدند.

 

این جشنواره با حضور مدیران کل منطقه ای جشنواره و درویشی مدیرکل دفتر آموزش و مشارکت های مردمی سازمان و هیئت همراه و محیط بانان منتخب برگزار شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 398077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha