خبرگزاری شبستان: رئیس انجمن هنرهای نمایشی کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با سومین روز از جشنواره ملی "آیین های نمایشی و پرده خوانی در فرهنگ رضوی" به میزبانی یاسوج 14 نمایش به مرحله اجرا رفتند.

رضا گشتاسب، رئیس انجمن هنرهای نمایشی کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: سومین جشنواره ملی «آیین های نمایشی و پرده خوانی در فرهنگ رضوی» از هشتم لغایت 12 شهریور ماه جاری در یاسوج در حال برگزاری است.

گشتاسب در ادامه به برنامه های روز سوم جشنواره ملی "آیین های نمایشی در فرهنگ رضوی" اشاره و افزود: نمایش "تف و تف" اثر حسن عنایت پور از سبزوار استان خراسان رضوی ساعت 19 عصر در پارک ساحلی یاسوج به نمایش گذاشته شد ضمن این که نمایش "غریبه" به کارگردانی امیر زارع زاده از سقز استان کردستان ساعت 19 در پارک مهرورزی و نمایش "گلالک" اثر باقر رمضان زاده از میناب استان هرمزگان نیز ساعت 19 در میدان معلم اجرا شد.

وی اظهار داشت: نمایش "ماه تمام" اثر محمد حسن زاده از تربت حیدریه خراسان رضوی، نمایش "جن و کنار" به کارگردانی رضا رفیعی از استان کهگیلویه و بویراحمد، نمایش "کفتر به شرط چاقو" اثر سعید خیراللهی از دهلران استان ایلام و نمایش "غریبه" به کارگردانی امیر زارع زاده از سقز استان کردستان ساعت 20 شب به ترتیب در پارک ساحلی، پارک مهرورزی، میدان معلم و نمایش آخر به صورت سیار اجرا شد.

این مسئول اجرای نمایش های "غریبه" به کارگردانی امیر زارع زاده از سقز استان کردستان، "تف و تف" اثر حسن عنایت پور از سبزوار استان خراسان رضوی و "گلالک" اثر باقر رمضان زاده از میناب استان هرمزگان را در ساعت 21 امشب در پارک ساحلی، میدان معلم و به صورت سیار را از دیگر برنامه های اجرا شده در روز سوم برشمرد.

گشتاسب گفت: در مرحله چهارم اجراهای امشب نمایش های "کفترک به شرط چاقو" اثر سعید خیراللهی از دهلران استان ایلام ، "حلقه آتش" به کارگردانی آرش ساربان از استان خوزستان، "جن و کنار" به کارگردانی رضا رفیعی از استان کهگیلویه و بویراحمد و "ماه تمام" اثر محمد حسن زاده از تربت حیدریه خراسان رضوی ساعت 22 شب در پارک های ساحلی، مهرورزی، میدان معلم و نمایش اخر به صورت سیار اجرا شد.

پایان پیام/

کد خبر 398529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha