برپایی جشن نماز در نمایشگاه دستاوردهای کانون های مساجد مرکزی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از برگزاری جشن نماز در نخستین نمایشگاه دستاوردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در حاشیه مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد از برپایی جشن نماز همزمان با مراسم اختتامیه نخستین نمایشگاه دستاوردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی خبر داد و گفت: این مراسم به همت کانون تخصصی نماز و غرفه شکوفه های بهشتی این نمایشگاه برپا می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این مراسم ویژه نومکلفان و کودکان 4 تا 12 سال است، افزود: دختران و پسران علاقه مند به شرکت در این جشن به قرائت نماز و خواندن شعر در رابطه با نماز می پردازند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، اضافه کرد: در این جشن مسابقات مختلف فرهنگی در رابطه با نماز برگزار می شود.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری، برگزاری مسابقه خاطره نویسی نماز و داستان کوتاه در رابطه با نماز را از برنامه های جنبی جشن نماز در نخستین نمایشگاه دستاوردهای کانون های مساجد دانست.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، اضافه کرد: در پایان این مراسم به 5 نفر از خواهران و برادران به قید قرعه جوایزی اهدا می شود.

 

گفتنی است، نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های کانون های فرهنگی هنری مساج استان مرکزی از 4 شهریور ماه سال جاری در دبیرستان امام علی (ع) شهر اراک آغاز به کار کرد و این نمایشگاه امروز 9 شهریور ماه به کار خود پایان می دهد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 167437

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha