حضور 60 نفر از اعضای امور جوانان در دوره آموزشی تجسس ونجات در کوهستان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از حضور 60 نفر از اعضای مراکز امور جوانان شعب استان در دوره آموزشی تجسس و نجات در کوهستان خبر داد.

مرتضی سلیمی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی، در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک، با اعلام این خبر گفت: از این تعداد 30 خواهر و 30 برادر عضو مراکز امور جوانان شعب استان حضور دارند.


وی اضافه کرد: این دوره آموزشی 12 شهریور ماه آغاز و تا 22 این ماه در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک در حال برگزاری است.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی افزود: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی در سه کارگاه تئوری و دو کارگاه عملی شرکت کرده و مباحث لازم در خصوص تجسس و نجات در کوهستان را فرا می گیرند.


سلیمی اظهار کرد: این دوره با همکاری امور جوانان جمعیت هلال احمر، هیات کوه نوردی و صعودهای ورزشی استان مرکزی در حال برگزاری است.


وی خاطر نشان کرد: در پایان این دوره آموزشی 15 زن و 15 مرد که بالاترین نمره را به دست آورند به مرحله کشوری اعزام می شوند.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی در پایان تصریح کرد: زمان و مکان برگزاری دوره آموزشی تجسس و نجات در کوهستان جوانان هلال احمر کشور هنوز اعلام نشده است.


پایان پیام/
 

کد خبر 169538

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha