استعدادهای نهفته جوانان شکوفا شود

عضو شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه اختراعات و دستاوردهای پژوهشی موجب تشویق جوانانی بسیاری می شود، گفت: استعدادهای نهفته جوانان شکوفا شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، طوبی حجازی عضو شورای اسلامی شهر قم، در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه اختراعات و دستاوردهای پژوهشی قم، با بیان اینکه برگزاری چنین نمایشگاه هایی در ارتقا جایگاه علمی استان قم نقش بسزایی دارد، تصریح کرد: چون بخشی از بازدید کنندگان نمایشگاه دانش آموزان و دانشجویان هستند و به طور یقین استعدادهای نهفته‌ای که در آنها وجود دارد شکوفا شده و این امر باعث تشویق آنها به امور پژوهشی می شود.

 

وی افزود: برگزاری این نمایشگاه هم برای مسئولان امید بخش است که در برنامه های بعدی گام های بلندتری را بردارند و هم جوانان استان هم احساس امید می‌کنند، که مکانی وجود دارد که آنها بتوانند خلاقیت خود را عرضه کنند.

 

عضو شورای اسلامی شهر قم، با بیان اینکه در جامعه امروز پژوهش نقش موثری را در پیشرفت دارد، بیان داشت: باید فرهنگ پژوهش را به خوبی نهادینه کرد و در این راه از آن استفاده کرد.

 

به گزارش ستاد خبری نخستین نمایشگاه اختراعات و دستاوردهای پژوهشی قم، حجازی، تصریح کرد: قم دارای دستاوردهای خوبی در حوزه پژوهش است که توجه بیشتر مسئولان را می‌طلبد.

 

وی در پایان با بیان اینکه این پژوهش ها باید مطابق با اهداف باشد و طبق فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به استفاده در صنعت منجر شود، خاطرنشان کرد: جوانان ما باید به روحیه خودباوری برسند و در این راه گام‌های بلندتری را برداشته و به سرفرازی ایران اسلامی کمک کنند.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 16988

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha