انتصابات مدیران جدید امامزادگان البرز

سرپرست بقاع و اماکن متبرکه اداره کل اوقاف و امورخیریه استان البرز گفت: مهمترین موضوع در برنامه های اوقاف اجرای طرح تربیت حافظان قرآنی است، که به همین منظور تغیراتی در انتصابات جدید انجام گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز، حمد قاسمی سرپرست بقاع و اماکن متبرکه اداره کل اوقاف و امورخیریه استان البرز گفت : در طی چند روز گذشته تغییراتی در مدیریت امامزادگان محمد ، عبدالله و حیدر علیهم السلام بوجود آمد که تمام این تغییرات در راستای اجرای بهتر برنامه های مصوب سازمان اوقاف و امورخیریه بوده است .
 

قاسمی در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: مراسم تودیع و معارفه مدیر آستان مقدس امامزاده حیدر (ع) روز گذشته از ساعت 16 الی 18 در محل شبستان آستان برگزار گردید .
 

سرپرست بقاع و اماکن متبرکه اوقاف البرز تاکید کرد : هم اکنون مهمترین موضوع در برنامه های اوقاف اجرای طرح تربیت حافظان قران کریم میباشد که ما فکر میکنیم این جابجائیها نیز در روند اجرای این طرح در امامزادگان کرج موثر باشد.
 

قاسمی افزود : در این مراسم از زحمات آقای مرتضی رضاقلی در طول مدت مدیریت ایشان در امامزاده تقدیر و تشکر به عمل آمد و آقای علی نیکجو به عنوان مدیر جدید آستان مقدس امامزاده حیدر(ع) معرفی گردید.
 

گفتنی است آقای مرتضی رضاقلی به عنوان مسئول دفتر صندوق توسعه و عمران موقوفات استان البرز ، در اداره کل مشغول به خدمت میباشد.

 

سید عباس یاهو مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان البرز از برگزاری مراسم معارفه ی مدیر جدید آستان مقدس امامزاده محمد(ع) خبر داد و گفت: تغییرات لازمه پیشرفت است و مدیران اجرایی در منصب های جدید با ذهنیت فعال و پویا زمینه های تغیرات مثبت را ایجاد خواهند کرد.
 

یاهو در گفتگو با خبرنگار شبستان افزود : " فرامرز بیات " از سوی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان البرز ، بعنوان مدیر جدید امامزاده محمد(ع) معرفی گردید .

 

در مراسم دیگری در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) و با حضور مسئولین استانی و محلی علی پنجعلی مدیر سابق تودیع و سید هادی افتخاری به عنوان مدیر جدید منصوب گردید.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 169950

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha