انتشار 5 هزار جلدی کتاب خورشید 2 آسمان

مدیر اجرایی جشنواره امام رضا(ع) گفت: کتاب جشنواره رضوی به نام کتاب خورشید 2 آسمان اثر نویسنده البرزی حجت الاسلام رزاقی است، که با انتشار 5 هزار جلدی سهم کتابخوانی جشنواره رضوی را به البرز اختصاص داده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز، علائدین سیفی مدیر اجرایی جشنواره امام رضا(ع) در دومین جلسه نشست ستاد دهه کرامت گفت: کتاب جشنواره رضوی به نام کتاب خورشید دو آسمان اثر نویسنده البرز حجت الاسلام رزاقی است، که با انتشار 5 هزار جلدی آن سهم کتابخانه رضوی را از آن البرز کرده است.

 

این مسئول اظهار داشت: استان البرز جزء 10 استانی است، که داوطلب شد هفته رضوی داشته باشد، در مقدمه این بود که در کشور به مناسبت های مختلف هفته های مختلف وجود دارد، همچنین هفته کرامت نداشتیم و انسان خوش ذوقی در کرمانشاه این طرح و پیشنهاد را داد که هفته ای بنام دهه کرامت داشته باشیم.
 

سیفی یا بیان پرهیز از موازی کاری تصریح کرد: از مهمترین مسائل آن است که در این هفته ستاد دهه کرامت بایستی از موازی کاری بپرهیزیم، همه دستگاههای فرهنگی بایستی در یکجا جمع شویم و شایسته شیفتگان حضورت کار انجام دهیم.

 وی افزود: این برنامه ها در 2 بخش است: نمایشگاه تخصصی با همکاری دوستان اوقاف در امام زاده حسن انجام خواهد شد که در آنجا دستاوردهای خود را به نمایش خواهند گذاشت و هر دستگاهی 2 برنامه عمومی و مجزایی داشته باشد.
 

بیتا شاه محمدی، دبیر جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی در گفتگو با خبرگزاری شبستان گفت: این جشنواره برای دومین سال متوالی است که به میزبانی استان البرز در سراسر کشور برگزار می شود.
 

شاه محمدی افزو: از زمان اعلام پایان مهلت شرکت در مسابقه و آغاز زمان ارسال پاسخ نامه ها تاکنون 8 هزار پاسخ نامه به دبیرخانه این جشنواره از سراسر استان های کشور ارسال شده است.

 

این مسئول اظهار داشت:این جشنواره امسال علاوه بر بخش ملی در بخش بین المللی نیز برگزار شد و کتاب این جشنواره با عنوان خورشید دوآسمان علاوه بر فارسی به دوزبان عربی و انگلیسی نیز ترجمه شده است.
 

شفیعی خاطر نشان کرد:دبیرخانه این جشنواره تا 20 شهریور ماه پاسخ نامه های ارسالی را دریافت می کند و بعد از این تاریخ هر پاسخ نامه ای به این دبیرخانه برسد در مسابقه شرکت داده نمی شود.
 

وی در پایان گفت:پس از تصحیح پرسشنامه ها،ازبرگزیدگان این جشنواره همزمان با آغاز دهه کرامت تقدبر خواهد شد.
 

پایان پیام/

کد خبر 170885

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha