کشورهای منطقه نباید به کمتر از حکومت الهی رضایت دهند

حبیبی: مردم مسلمان منطقه نباید به چیزی جز برقراری حکومت بر اساس احکام الهی رضایت دهند که ترس اصلی کشورهای غربی از اسلام است.

 

محمد نبی حبیبی در گفت و گو با خبرگزاری شبستان درباره تحولات اخیر در کشورهای عربی اظهار داشت: کمترین تاثیر انقلاب اسلامی ایران در کشورهای منطقه، این بوده است که نمی توان کارهای فردی را خود انجام داد و حکومت را به غیر واگذار کرد.

وی افزود: کشورهای غربی از غامض شدن اوضاع کشورهای منطقه نگرانند و و در تلاش هستند تا قبل از افزایش مطالبات مردم، حکومت های وابسته به خود و با روش های لیبرالی را بر سر کار آورند.

دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه نباید مردم مسلمان منطقه به چیزی جز برقراری حکومت بر اساس احکام الهی رضایت دهند، گفت: ترس اصلی کشورهای غربی از اسلام است.

وی با بیان اینکه تاکنون با احزاب کشورهای تونس و مصر ارتباط نداشته ایم، گفت: تا به حال با احزاب کشورهای تونس و مصر ارتباطی نداشته ایم، ولی با برخی دیگر از احزاب نظیر حزب‌الله و حزب بعث سوریه، ارتباط داشته ایم.

 

حبیبی ادامه داد: یکی از خط مشی‌هایی که به تصویب کنگره حزب رسیده، ارتباط با اسلام‌خواهان جهان است و به تناسب زمینه‌هایی که برایمان فراهم شده، آن را به عنوان یک موضوع به طور دائم در دستور مار و توجه خود قرار داده‌ایم و خواهیم داد.

پایان پیام/

 

کد خبر 17194

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha