برگزاری سومین همایش «هیات امناء و دست اندرکاران بقاع متبرکه» استان مرک

مسوول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از برگزاری سومین همایش «هیات امناء و دست اندرکاران بقاع متبرکه» این استان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین عبداله حسینخانی، مسوول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک، با اعلام این خبر، گفت: این همایش با حضور«حمید عسگری» مدیرکل هیات‌های امنا، بقاع متبرکه و موسسات خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه در آستان مقدس امامزاده محمد عابد(ع) اراک برگزار می شود.


وی افزود: مسائل امنیتی، عمرانی و فنی بقاع متبرکه و امامزادگان، بحث در خصوص مسائل فرهنگی، قرآنی و اخلاقی از مواردی است که در سومین همایش هیات امناء و دست اندرکاران بقاع متبرکه استان مرکزی بررسی خواهد شد.


حجت الاسلام حسینخانی اظهار کرد: تجلیل از 30 نفر از اعضای برتر هیات امنا بقاع متبرکه استان مرکزی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی بقاع متبرکه نیز از حاشیه های این همایش است.


مسوول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در پایان خاطر نشان کرد: سومین همایش هیات امناء و دست اندرکاران بقاع متبرکه استان مرکزی 26 شهریور ماه جاری به مدت یک روز برگزار می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 172006

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha