نشر و توسعه تعالیم قرآن کریم در رأس برنامه‌های فرهنگی دولت است

موسوی، ضمن تشریح سیاست‌های کلان فرهنگی در کشور گفت: نشر و توسعه تعالیم قرآن کریم و تشویق شهروندان به حفظ قرآن در رأس برنامه‌های فرهنگی دولت است که شاهد پیشرفتی کم‌نظیر در این حوزه بوده‌ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، سید کریم موسوی، در آئین اختتامیه طرح تابستانه حفظ قرآن در مؤسسه قرآن و عترت محمد مصطفی (ص) قلعه کنعان شهرستان کارون، با اشاره به تلاش‌های موسسات قرآن و عترت در حوزه حفظ قرآن کریم اظهار کرد: اجرای دوره‌های حفظ قرآن از مهمترین اصل در توسعه تعالیم دین مبین اسلام محسوب می‌شود.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ضمن تشریح سیاست‌های کلان فرهنگی در کشور افزود: نشر و توسعه تعالیم قرآن کریم و تشویق شهروندان به حفظ قرآن در رأس برنامه‌های فرهنگی دولت است که به لطف خداوند شاهد پیشرفتی کم‌نظیر در این حوزه بوده‌ایم.

وی اذعان کرد: مناطق محروم و حاشیه کلانشهرها، همچون روستای قلعه کنعان، بیشترین سهم در برنامه‌های قرآنی را داشته‌اند و افتخارات بسیاری در این حوزه کسب کرده‌اند.

موسوی، ضمن تقدیر از قرآن‌آموزان طرح رحله که با همت مؤسسه قرآن و عترت محمد مصطفی (ص) برگزار شد، ادامه طرح‌های حفظ قرآن در این روستا و سایر مناطق استان را امری بسیار مهم برشمرد.

کد خبر 1621500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha