آغاز هفته دولت با عطرافشانی مزار شهدا در بهشهر

همزمان با شروع هفته دولت، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدای بهشهر در بهشت فاطمه(س) با حضور فرماندار بهشهر، شریعتی نماینده مجلس و مدیران شهرستانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان‌مازندران، امروز پنج شنبه (دوم شهریور) در اولین روز از هفته دولت، گلزار شهدای بهشت فاطمه(س) بهشهر همزمان با آغاز هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، با حضور  فرماندار بهشهر، شریعتی نماینده مجلس و دیگر مسئولان شهرستانی عطرافشانی شد.

در این مراسم مسوولان و جمعی از خانواده های معظم شهدا با قرائت فاتحه و نثار گل، یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند و بار دیگر با آرمان‌های والای شهدا و امام شهیدان تجدید میثاق کردند.

علی اصغر میرزایی فرماندار بهشهر در آیین عطرافشانی مزار شهدا بهشهر گفت: اقتدار عظمت و توسعه امروز ما مدیون رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدایی است که با ایثار جان خود آزادی و استقلال را برای ما به ارمغان آوردند.

وی افزود: پیشرفت و آبادانی کشور ما به دلیل مقاومت عزیزانی است که از جان خود گذشتند که سرزمین ما در اوج اقتدار و آزادی باشد.

میرزایی یادآور شد: شهیدان رجایی و باهنر به عنوان شهدای دولت بهترین و برترین الگو و نمونه خدمت رسانی برای همه مدیران و کارکنان دولت هستند تا با استفاده از راه و روش و منش شهدا صادقانه عمل کرده و متواضعانه خدمت کنیم.

کد خبر 1621502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha