بهره‌برداری از ۲۵۳ طرح عمرانی، اقتصادی و اجتماعی در اراک

فرماندار اراک از افتتاح ۲۵۳ طرح عمرانی، اقتصادی و اجتماعی در این شهرستان همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی،امیر هادی، فرماندار اراک، ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: همزمان با هفته دولت 253 پروژه در سطح شهرستان اراک افتتاح و کلنگ زنی می شود.


وی با اشاره به اینکه هزار و 71 میلیارد تومان برآورد مالی این پروژه ها است، ادامه داد: پروژه ها در حوزه های مختلف، عمرانی اقتصادی و اجتماعی  مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

این مقام مسئول با بیان اینکه پروژه های شاخصی در سطح شهرستان با حضور استاندار مرکزی به صورت متمرکز به بهره برداری می رسند، اضافه کرد: این پروژه ها در روز ششم شهریور ماه در حوزه های آب، برق، خدمات رسان ها و... مورد بهره برداری قرار می گیرند.


فرماندار  اراک با بیان اینکه 135 پروژه افتتاحیه است، اظهار کرد: 118 پروژه کلنگ زنی است که رسما شروع عملیات را شاهد خواهیم بود.

هادی اضافه کرد: از این تعداد 244 پروژه عمرانی، 9 پروژه اقتصادی است که برای آن هزارو 71 میلیارد تومان برآورد هزینه شده است.

هادی با بیان اینکه با افتتاح و شروع عملیات اجرایی این پروژه ها 1259 نفر اشتغال ایجاد می شود، اظهار کرد: با بهره برداری و شروع کار این پروژه ها برای 605 نفر اشتغال مستقیم و 654 نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد می شود. 

کد خبر 1621555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha