افتتاح ۸۰۷۷ طرح عمرانی  در هفته دولت به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ۸۰۷۷ طرح عمرانی با اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان و به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان؛ بیک مداح با اعلام این خبر گفت : از این تعداد ؛۸۰۰۰ واحد مسکن مقاوم  روستایی و بازسازی شده از سیل  با اعتبار ۱۲۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

دکتر بیک مداح افزود : در حوزه عمران روستایی نیز در این ایام ۷۷ پروژه طرح هادی  و آسفالت روستایی  با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود : در احداث این واحد ها و اجرای پروژه ها، برای تعداد  ۸ هزار و ۷۷۰ نفر اشتغال زایی به صورت مستقیم انجام شده است و تاکید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در بکارگیری وجذب نیروهای بومی هر منطقه است.

مدیر کل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان گفت : در این تعداد طرح های هادی روستایی اجرای بیش از  ۳۲۲ هزار متر مربع کفسازی و آسفالت انجام گرفته است .

بیک مداح ادامه داد : این تعداد پروژه عمرانی که نقش مستقیمی در امید آفرینی،  رفاه و آسایش مردم دارد،  به  تمامی شهرهای استان تعلق دارد و همچنین تنها گوشه ای از فعالیت های در حال اجرا در سطح استان است .

وی خاطر نشان کرد: پروژه های شاخصی در حوزه های مسکن شهری با ساخت ۳ هزار و ۹۴۷ واحد ، حوزه عمران روستایی با اجرای بیش از ۲۰۰ طرح هادی روستایی و مسکن روستایی با ساخت بالغ بر۲۱ هزار واحد در سطح استان در حال اجرا هستند ، اما در آستانه هفته دولت و بعد از یک تجربه موفق در محله امیر آباد زابل اکنون کار ساماندهی محله حسن آباد زابل با ۱۰۵ هزار متر مربع اجرای آسفالت و با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان آغاز شده است .

مدیر کل بنیاد مسکن استان  گفت : با تلاشهای یکسال گذشته در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، شاهد رشد شاخص های عمرانی بودیم بطوری که شاخص های مسکن روستایی به ۴۸ درصد و اجرای طرح هادی به ۲۲ درصد رسیده است.
 

کد خبر 1621667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha