چشیدن شهد شیرین خدمت بی منت با بهره برداری از ۱۶ پروژه زیربنایی در کوار

فرماندار کوار از بهره برداری ۱۶ پروژه آموزشی، زیربنایی و اقتصادی همزمان با هفته دولت در شهرستان کوار خبر داد و گفت : لازم است تا تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی با عملکرد جهادی و همچنین حضور بی وقفه در بین جامعه سبب شوند تا مردم شهد شیرین خدمت بی منت را بچشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، سعید خانی در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: هفته دولت بهترین فرصت برای ارائه خدمات دولت به مردم و نماد و چشم‌انداز فعالیت‌های صورت گرفته دولت در یکسال اخیر در کوار است.

بهره برداری از ۳ واحد آموزشی با ۱۵۰ میلیارد ریال در کوار

‌وی با تاکید بر لزوم باشکوه و با کیفیت برگزار شدن برنامه‌های هفته دولت، از افتتاح و بهره برداری از ۳ واحد آموزشی در این شهرستان خبر داد و افزود: آیین بهره برداری و افتتاح همزمان آموزشگاه  شهدای آباده آبگرم با زیربنای ۷۰۰ متربا پوشش تحصیلی ۲۰۰ نفری، شهید امیری نوروزان ۹ کلاسه با ۷۷۰‌متر زیر بنا و پوشش تحصیلی ۲۰۰ نفر و آموزشگاه شهید حججی روستای موردراز  نیز با ۱۶۰‌متر زیر بنای با  بهره مندی ۲۰ نفر دانش آمور از این فضای آموزشی در هفته دولت انجام میشود.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دولت در شهرستان کوار مبلغ هزینه شده برای بهره برداری از این واحدهای آموزشی را ۱۵۰ میلیارد  ریال اعلام کرد. 

توسعه معابر روستایی کوار با ۴۰۰ میلیارد ریال

خانی با بیان اینکه سیاست دولت سیزدهم برمبنای توجه به کرامت انسانی و اجرای عدالت در توسعه شهری و روستایی است، خاطرنشان ساخت: با تلاش مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کوار معابر روستاهای محمودآباد ۲ دانگ ، لهکویه ، محمودآباد ۳ دانگ ، سه رود ، مظفری ، ولیعصر و آباده آبگرم با اجرای عملیات کانیو گذاری و اجرای دال بتنی به طول ۵ هزار متر و پروژه بهسازی و آسفالت معابر روستاهای یاد شده با مساحت ۱۵ هزار متر مربع و صرف هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی در هفته دولت بهره برداری  میشود. 

بهره برداری از ۳ چمن مصنوعی در ۳ روستای کوار

فرماندار کوار، همچنین از بهره برداری زمین های چمن مصنوعی روستاهای مظفری،ارباب سفلی و ولیعصر به مساحت هر یک ۱۱۰۰ مترمربع مربع همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: مجموع اعتبار هزینه شده برای این سه پروژه ورزشی ۴۰میلیارد ریال بوده است.

 او گفت: این اقدام در راستای توسعه سرانه فضاهای ورزشی و ارائه خدمات بهتر به شهروندان و جوانان ورزش دوست شهرستان کوار صورت گرفته است. 

اشتغال ۱۶ نفری یک کارخانه عرقیات گیاهی در کوار

خانی، در ادامه به بهره برداری از یک پروژه اقتصادی در بخش خصوصی این شهرستان در هفته دولت نیز اشاره کرد و گفت: کارخانه بیس گل که در واقع کارخانه تولید انواع عرقیات گیاهی با ظرفیت ۷۰۰ تن در ماه می باشد، با اشتغال مستقیم ۱۶ نفر و با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح میشود. 

نماینده عالی دولت سیزدهم در شهرستان کوار در ادامه بیان داشت: ساختمان اداری ثبت اسناد و املاک شهرستان کوار نیز  با اعتباری افزون بر ۸۰ میلیارد ریال در هفته دولت بهره برداری میشود.  

وی ادامه داد: افتتاح و بهره برداری از روشنایی پل شهیدان سیاه کواری نیز از دیگر پروژه هاییست که با اعتباری بالغ بر ۲۰میلیارد ریال قرار است در هفته دولت در شهرستان کوار بهره برداری شود.

خدمات رسانی دولت سیزدهم با ۱۶ پروژه زیربنایی به مردم کوار

خانی، تعداد پروژه های قابل بهره برداری شهرستان کوار ۱۶ پروژه با ۵۳۰ میلیارد ریال دانست و گفت: بحمدلله پروژه های عمرانی شهرستان کوار به نسبت سال گذشته  که ۲۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده بود با رشد دوبرابری رو برو بوده است‌.

فرماندار کوار تاکید کرد: لازم است تا تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با عملکرد جهادی و انقلابی و همچنین حضور بی وقفه در بین جامعه سبب شوند تا مردم شهد شیرین خدمت بی منت را بچشند.

کد خبر 1621685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha