قرارگاه ۲۱تیر با هدف نظارت بر رعایت اصل عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرایی مازندران فعالیت می کند

عبدی گفت: احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و نظارت بر رعایت اصل عفاف و حجاب در دستگاه‌ها بر اساس قانون، از مهمترین برنامه‌های در دست اقدام ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان است که به همین منظور ستاد اقدامات قانونی خود را در قالب قرارگاه ۲۱ تیر در دست اجرا دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، غلام رضا عبدی-دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر مازندران امروز(۴شهریور) در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین طاهری، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به چالش های حوزه عفاف و حجاب اشاره و اظهار کرد: حاکمیت نظام برای بسیج، ستاد امربه معروف و نهی از منکر و نیروی انتظامی تکالیفی جهت احیای امربه معروف و نهی از منکر مشخص نموده است.

وی با بیان اینکه ستاد امربه معروف و نهی از منکر کشور با ایجاد قرارگاه ۲۱تیر جهت استفاده از سازمان بازرسی به دنبال تحقق ماموریت های این ستاد در بخض عفاف و حجاب است، افزود: این قرارگاه در استان مازندران نیز فعال است.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر مازندران تصریح کرد: احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و نظارت بر رعایت اصل عفاف و حجاب در دستگاه‌ها بر اساس قانون، از مهمترین برنامه‌های در دست اقدام ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان است که به همین منظور ستاد اقدامات قانونی خود را در قالب قرارگاه ۲۱ تیر در دست اجرا دارد.

عبدی با بیان اینکه شاخصه هایی برای نظارت در بحث عفاف و حجاب بین دستگاه های اجرایی استان دوره های آموزشی برگزار شد تا از بروز تبعات در دستگاه های اجرایی جلوگیری بعمل آید، گفت: ۹۰درصد دستگاه ها در کنار توزیع فرم های خوداظهاری مورد ارزیابی و بازرسی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه روزانه یکصد نیرو برای اجرای فریضه امربه معروف و نهی از منکر(تذکر لسانی) در خیابان ها و سواحل دریا ساماندهی می شوند، بیان کرد: مشاهدات میدانی نشان می دهد برای احیای امربه معروف و نهی از منکر باید کار میدانی انجام شود.

کد خبر 1621701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha