امربه معروف و نهی از منکر را نباید منحصر به عفاف و حجاب کرد

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه نباید امربه معروف و نهی از منکر را منحصر به عفاف و حجاب کرد، گفت: مسئولین امنیتی برای ساماندهی شهرک های استان ورود و نظارت جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی- نماینده ولی فقیه درمازندران امروز(۴شهریور) در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین طاهری، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور ضمن گرامیداشت یادو نام شهیدان رجایی و باهنر با بیان اینکه برای احیای امربه معروف و نهی ازمنکر باید مبارزه با علت داشته باشیم، اظهار کرد: در مسئله بی حجابی و کشف حجاب باید در سه سطح باید مبارزه شود.

وی برلزوم مبارزه با زیرزمین هایی که مروج بی حجابی در جامعه هستند تاکید کرد و افزود: نظارت بر دستگاه های اجرایی نیز با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بین کارکنان ادارات و بانک ها باید مورد توجه باشد.

حجت الاسلام محمدی لائینی به مشکل خانواده ها برای تامین لباس متعارف از بازار پوشاک اشاره کرد و گفت: البسه بدون ضابطه در حال تولید و عرضه است بدون نظارت البسه خلاف عرف و شرع اسلام درحال تولید و عرضه می باشد.

وی با بیان اینکه وجود ۱۶۰ پت شاپ در استان زیبنده نیست، ادامه داد: چرا با این مراکز که بدون مجوز فعالیت دارند مسئولین عملیاتی ورود نمی کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اوضاع نابسامان شهرک ها در استان، گفت: مسئولین امنیتی استان برای ساماندهی این شهرک ها ورود و نظارت جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه نباید امربه معروف و نهی از منکر را منحصر به عفاف و حجاب کرد، اظهار کرد: نظارت بر مدارس به ویژه غیر دولتی ها باید مورد توجه باشد.

حجت الاسلام محمدی لائینی بابیان اینکه باطن ملت ایران عاشورایی است، گفت: میلیون ها نفر مشتاق حضور در پیاده روی اربعین هستند یقینا از کار فرهنگی شود شاهد رواج عفاف و حجاب در جامعه خواهیم بود.

کد خبر 1621722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha