تقابل جبهه حق و باطل تا قیام حضرت صاحب( عج) ادامه دارد

حجت الاسلام سلیمانی گفت: جبهه حق و باطل سه تقابل ریشه ای دارند که اولین تقابل در حوزه تربیت است جبهه حق تربیتش خداگرایانه است و  تربیت خدایی آینده نگر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی _ امام جمعه شهرستان لاهیجان _ در یادواره شهدای والامقام رکج محله  که در آستان مقدس اقا سید محمد رکج‌محله برگزار شد، گفت: جریان حق و جریان باطل به اندازه کل تاریخ هم حرف برای گفتن دارند و هم آدم هایی داشتند که در این دو جبهه با همدیگر درگیر بودند و هنوز هم این دو جبهه رودررو همدیگر و در مقابل همدیگر و در مواجهه با یکدیگر قرار دارند و تا قیام حضرت صاحب( عج) این تقابل ادامه خواهد داشت.
امام‌جمعه شهرستان لاهیجان با اشاره به اینکه چرا جبهه حق و باطل با یکدیگر کنار نمی آیند و با یکدیگر فاصله دارند، افزود: جبهه حق و باطل سه تقابل ریشه ای دارند که اولین تقابل در حوزه تربیت است جبهه حق تربیتش خداگرایانه است و  تربیت خدایی آینده نگر است کسی که در مسیر حق تربیت شود نسبت به محیط خود مراقبت می کند اما جبهه باطل تربیتش آنی گرایی است.
حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: تقابل دوم جبهه حق و باطل در در سبک زندگی است سبک زندگی جبهه حق خدامدارانه است با خدا همراه است اما سبک زندگی جبهه باطل هوامدارانه است با هوای نفس جلو می رود.
وی تقابل سوم جبهه حق و باطل را در  تقابل ارتباط دانست و تصریح کرد:  روابط در جبهه حق بر مدار محبت است اما روابط در جبهه باطل همه بر اساس تجارت است ودر دنیای غرب چیزی به عنوان خیر قابل تصور نیست.
امام جمعه شهرستان لاهیجان خاطرنشان کرد: امروز ما در شرایطی هستیم  با گفتمانی که رهبری ترسیم کرد و با هدفی که حضرت آقا بیان کرد این‌مقاومت دیده می شود و اگر این‌مقاومت در عرصه های مختلف حرکات خود را پیش ببرد مطمئنا آینده ما بهتر از الان‌ ماست امروز دنیا از ما می ترسد و رهبری می فرماید نزدیک قله هستیم باید سفره های مردم از اقدامات انقلابی متاثر شود باید اقتصاد دست جریان انقلاب بیفتد نظام اسلامی ما با خون شهدای عزیز در قله است.
حجت الاسلام سلیمانی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه این دولت و بچه حزب اللهی ها لکنت اطلاع رسانی دارند، گفت: ما خدمت زیاد داریم اما متاسفانه اخبار و رسانه دست ما نیست روایت اول دست ما نیست این لکنت کار دست ما داده انقدر ما در شفافیت عقب ماندیم و در  قضیه اطلاع رسانی با مردم شفاف نبودیم و تناقض گویی کردیم که دشمن تیتر خود را می زند.
کد خبر 1621729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha