۳۵ هزار متر مربع به فضای ورزشی خراسان جنوبی افزوده می‌شود

قطبی گفت: با بهره‌برداری از ۱۹ پروژه در هفته دولت امسال ۳۵ هزار متر مربع به فضای ورزشی این استان افزوده می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محسن قطبی ظهر امروز شنبه (۴ شهریور) در نشست خبری به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: در این هفته مسابقات چهارمین دوره استعدادهای برتر کشور با حضور ۲۰ هیئت ورزشی به میزبانی بیرجند، قائن و طبس و دوره‌های علمی مربی‌گری سوارکاری نیز برگزار می‌شود.


مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به افتتاح ۱۹ پروژه ورزشی در سطح استان با اعتبار ۶۸۰ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت، گفت: با بهره برداری از این پروژه‌های عمرانی ۳۵ هزار مترمربع به فضای ورزشی استان افزایش می‌یابد.

برگزاری نشست‌های تخصصی گفت و شنود با جوانان

قطبی از برگزاری نشست‌های تخصصی گفت و شنود با جوانان در تمام شهرستان‌ها همزمان با هفته دولت، تصریح کرد: شنیدن حرف ها و فراهم شدن شرایط گفت و شنود با جوانان از جمله راهبردهای مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه تا پایان سال ۱۴۰۳ در تمام روستاهای بالای ۵۰۰ نفر جمعیت استان حداقل یک پروژه ورزشی احداث می‌شود، افزود: طی توافق‌نامه‌ای با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، اجرای ۱۰۰ چمن مصنوعی و تکمیل ۳۷ پروژه ورزشی نیمه‌تمام در این مناطق در دستور کار است.

قطبی ادامه داد: همچمنین به‌منظور محرومیت‌زدایی در مناطق مرزی و روستایی تعداد ۱۶ پروژه با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان از سمت وزارت ورزش و جوانان و شرکت توانیر شروع شده است.

افتتاح خانه جوان بیرجند تا پایان امسال

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سالن ورزشی ۲ هزار نفری فردوس در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد، عنوان کرد: خانه جوان بیرجند با هزار و ۵۰۰ مترمربع زیربنا که جزء زیباترین خانه‌های جوان است تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی  از بهره‌برداری ۵۷ پروژه ورزشی در سطح استان در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: ۴۵ چمن مصنوعی به مساحت ۶۶ هزار و ۷۵۰ مترمربع با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان و ۲ باب سالن ورزشی چند منظوره به مساحت ۳ هزار و ۵۰۵ مترمربع با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده و ۵ استخر شنا در شهرستان‌های فردوس، قائنات، سرایان، نهبندان و سربیشه راه‌اندازی مجدد شده‌اند.

کد خبر 1621759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha