۱۷ پروژه خدماتی و عمرانی در آستارا افتتاح شد

همزمان با سومین روز از هفته دولت ۱۷ پروژه خدماتی و عمرانی در بندر آستارا افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، در سومین روز از هفته دولت و با حضور نماینده مردم در مجلس، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستانی امروز(شنبه، ۴ شهریور)، ۱۷ پروژه مسکونی، مخابراتی، زیربنایی و خدماتی در بندر آستارا افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 بهره‌برداری از ۲ پروژه مخابراتی با صرف هزینه ۱۱ میلیارد تومان، افتتاح دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری با صرف اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان، بهره‌برداری از ۲ واحد مسکن ملی با صرف هزینه ۴۰۰ میلیون تومان از جمله طرح‌هایی بودند که بهره‌برداری رسیدند.

همچنین در سومین روز از هفته دولت تابلو ورودی گیلده که مزین به عکس شهدای این روستا است با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

ایجاد دیوار برشی در خیابان شهید ضیافتی‌مقدم و تعریض جاده با هزینه ۸۳ میلیون تومان در روستای گیلده از دیگر طرح‌هایی بودند که با حضور مسئولین به بهره‌برداری رسید.

اجرای پل آب‌رو در خیابان دانش جنوبی روستای مشند با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان، نصب تابلو کوچه‌ها، تعریض و پاک‌سازی خیابان‌های روستای دگیرمانکشی با اعتبار ۲۲ میلیون تومان از دیگر پروژه‌هایی بودند که مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

گفتنی است، در هفته دولت سال جاری؛ ۸۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰۴ میلیارد تومان در آستارا آماده بهره‌برداری شده که در طول این هفته به بهره‌برداری رسیده و تقدیم مردم می‌شود.

 

کد خبر 1621804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha