ایستادگی دستگاه ها برای قانون عفاف و حجاب

جان نثاری با تبیین دو پروژه سوریه سازی و اندلسی کردن ایران در دستور کار ضد انقلاب است و به جای تمرکز بر روی اقتصاد، روی هنجار شکنی ها سرمایه گذاشته است، بیان کرد: دستگاه ها روی موضوع حجاب و عفاف به صورت جدی عمل کنند و همه کار را به دستگاه نیروی انتظامی واگذار نکنند زیرا دشمن جدی وارد شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، محمدرضا جان نثاری امروز در یادواره شهدای کارمند شهرستان گلپایگان با تاکید براینکه یاد شهیدان باید زنده نگهداشت و مجلس برپا کرد،گفت: نسل امروز باید بداند چگونه کشور حفظ شده است‌ اما به چرایی اقدام شهدا نیز باید پرداخته شود و دست یافتنی بودن شهادت نیز دست یافت.

معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه میان زندگی در زیر پرچم طاغوت با زندگی زیر پرچم ولی الله تفاوت می کند، یاد آوری کرد: جنگ کوتاه سه روزه صدام علیه ایران در زمان شاه که بدون مقاومت در خاک ایران پیشروی کرد، چون اعتقادی نداشت، اما همان لشکر از هم پاشیده، در هنگام دفاع مقدس نزدیک یک ماه با دست خالی در برابر صدام مقاومت کرد و جنگ زیر پرچم ولی الله تنها جنگی بود که کشور، یک متر از زمین را نداد.

وی با تبیین اینکه شهیدان آدم های عادی بودند ولی اعتقاد به اسلام و اطاعت از امام خمینی(ره)، انسان های ساده، را به آدم های کرد که درباره آنها کتاب ها نوشته می شود، افزود: شهید قاسم سلیمانی، کارگری ساده بود که با اطاعت از امام و حضور در جبهه ها، تبدیل به یک مکتب شد و مستکبران عالم، هنوز از نام شهید و مکتبش می ترسند.

سبک زندگی شهدا ترویج کنید

جان نثاری با اشاره به اینکه برگزاری صرف یادواره شهدای کارمند، نمادین است، تبیین کرد: نوجوان و جوان از آرمان شهدا باید آگاهی یابد و آنها را بشناسند، در حالی که اکنون به راحتی نام هنرپیشه های خارجی را می دانند، برگزاری این یادواره با تهیه کتاب های متعدد از شهدا، ساخت فیلم کوتاه، مونشن گرافی، تئاتر و غیره درباره شهدا و تسخیر فضای مجازی ادامه یابد.

 معاون استاندار اصفهان از اهمیت سبک زندگی شهدا که اهل رزق حلال و دارای زندگی پاکدامن و بدون شرارت بودند ،سخن گفت و ادامه داد: جایگاه شهید بنا به آیات قران (عند ربهم یرزقون) است و چگونگی راه رسیدن از یک زندگی معمولی به مقام رزق در نزد پرودگار، برای مردم و نسل جدید باید تبیین شود.

وی با یادآوری اینکه شهید رجایی تنها چند روز بر مسند بود ولی جاودانه شد، تاکید کرد: شهید رجایی به پروژه‌های خیلی بزرگ شناخته نمی شود بلکه برای ساده زیستی و قدرت تسلط بر پست و مسند و نه برعکس آن، شناخته می شود لذا اگر شهید رجایی الگوی مسئول است حداقل انتظار می رود که به قانون عمل کند و مسئولیت برای او طعمه نباشد.

کار شبانه روزی فرمان امام امروز

جان نثاری با یاد آوری اینکه شهدا برای استحکام نظام با وجود مشکلات فداکاری کردند، افزود: شهدا از امام خمینی(ره) برای حضور در جبهه ها اطاعت کردند و فرمان امام امروز، کار شبانه روزی، کسب رضایت مردم، کار بی منت برای مردم است و وقت را بیهوده برای مباحث و فعالیت ها هدر ندادن است.

معاون استاندار اصفهان با یادآوری اینکه شهید رجایی از هم صحبت بودن با روستایی ها خجالت نمی کشید، گفت: تصمیم خوب زمانی شکل می گیرد که مدیر در کف میدان باشد و پشت شیشه و در مرکز، امکان پذیر نیست و فرماندهان نظامی در دفاع مقدس، جلوتر از نیروی خود حرکت می کرد، لذا مسئول باید خودش در کنار مردم باشد و از کارمندش بیشتر کار کند و راه شهدا را اینگونه می توان پیمود.

وی به تبدیل شدن زیارت اربعین از یک عبادت فردی و یک حرکت فرادی به یک همایش بین المللی استکبار ستیز و دشمن سوز اشاره کرد و افزود: دشمن تلاش کرد با اختلاف افکنی ها و ایجاد نا امنی ها، اربعین برگزار نشود و شهید سلیمانی ایستاد و امنیت اربعین در سال‌های نا امنی داعش تضمین کرد.

ایستادگی دستگاه ها برای قانون عفاف و حجاب

پروژه های سوریه سازی و اندلسی سازی ایران در دستور کار

جان نثاری با تاکید بر اینکه وظیفه مسئولان را تسهیل زیارت اربعین است، بیان کرد: صدور گذرنامه پنج ساله ویژه اربعین حاصل تفکر انقلابی است و این تفکر، کار را تسهیل می کند و با افتخار به این کار کمک می کنیم و بدون لکنت، صریح و روشن، قرار دادن امکانات در اختیار اربعین می گوییم.

معاون استاندار اصفهان به ضعیف شدن ناوگان اتوبوسرانی و رسیدن آن به ۴۰ درصد، در یک دهه اخیر، از آماده کردن ناوگان اتوبوسی دستگاه های اقتصادی برای خدمات به مردم تا لب مرز خبرداد و تاکید کرد: نگاه به موضوعات تغییر کرده است و برای کاهش مشکلات تلاش می شود و از تورم ۶۰ درصدی، به رقم ۴۰ درصدی رسیدیم.

وی بر برگزاری باشکوه جاماندگان اربعین در شهر و روستاها تاکید کرد و با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و نارضایتی های حاصل از آن، بیان کرد: دشمن به جای داشتن نگاه اقتصادی ، به مسئله زن با دو پروژه سوریه سازی و ناآرامی های آرام آرام و سپس اندلسی سازی ایران وارد شدند تا فضا چنان آماده باشد که جوان انقلابی و حس مومنانه ای نباشد که در برابر آنها ایستادگی نکند و کشور را با دستان خود تقدیم کنند.

ایستادن دستگاه ها برای رعایت  قانون عفاف و حجاب

جان نثاری با بیان اینکه در برخورد با بی حجابی ها هم نیاز به کار فرهنگی و اقناع سازی و تذکر هست و هم برخورد با هنجار شکنان نیاز است، تشریح کرد: بی حجابی ها توسط سه گروه متفاوت صورت می گیرد، گروهی هنجار شکن که سازمان دهی شدند ، گروهی حس نارضایتی از خدمات ناکافی مسئولان و گروه دیگر، بچه های هیجانی در مدرسه ها هستند.

معاون استاندار با تاکید به نیاز به تدوین قانون مناسب عفاف و حجاب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شورای تامین با افراد هنجار شکن سازمان دهی شده برخورد شود و بر رعایت قانون تاکید گردد و کسانی که تبلیغ بی حجابی کنند شایستگی ماندن در شغل های خود را ندارند و انتظار از آموزش و پرورش برای مقابله با هنجار شکنی ها در مدارس وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه ادارات، دستگاه ها و بانک ها بی افراد بی حجاب، کوچکترین خدمتی نباید ارائه دهند، تصریح کرد: دستگاه ها روی موضوع حجاب و عفاف جدی باشند و همه کار را به دستگاه نیروی انتظامی واگذار نکنند زیرا دشمن در این موضوع به صورت جدی وارد شده است و نباید اجازه داد خون شهدا پایمال شود و بی حجاب ها را اسیران جنگ نرم فرهنگی هستند که بااقناع سازی، تذکر و اعمال قانون برطرف می شود./

کد خبر 1621810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha