ارائه خدمات موکب شهدای مدافع حرم اوقاف کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال با توجه به گرمای زیاد در کشور عراق در موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد بصورت مشترک با اوقاف و امور خیریه استان بوشهر خدمات ویژه اسکان، پذیرایی ارائه می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه استان های بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در سه راه یادمان مرز شلمچه برپا می باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفت: موکب شهدای مدافع حرم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان های کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر در راستای خدمت به زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام فعال است.

حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی اظهار کرد: امسال با توجه به گرمای زیاد در موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه استان های کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر خدمات ویژه ای نسبت به اسکان و سیستم سرمایش و همچنین آب و شربت خنک ارائه خواهد داد.

وی بیان کرد: امسال همانند سال‌های اخیر امکان اسکان برای خواهران و برادران با امکانات سرویس بهداشتی و حمام ایجاد شده است و آب معدنی و شربت تازه آب لیمو به صورت روزانه بین زائرین توزیع می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی در این موکب تصریح کرد: سخنرانی با حضور سخنرانان مطرح کشوری، عزاداری و توزیع بسته های فرهنگی، از جمله برنامه های فرهنگی این موکب است.

وی در ادامه، بیان کرد: مراسم جاماندگان اربعین حسینی در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

حجت الاسلام نصیرالاسلامی گفت: حضرت امام صادق علیه السلام می فرمایند: کسی که از منزلش بیرون آید و قصدش زیارت قبر حضرت حسین ابن علی علیهما السّلام باشد اگر پیاده رود، خداوند منّان به هر قدمی که برمی‌دارد یک حسنه برایش نوشته و یک گناه از او محو می‌فرماید تا زمانی که به حائر برسد و پس از رسیدن به آن مکان شریف حق تبارک و تعالی او را از رستگاران قرار می‌دهد تا وقتی که مراسم و اعمال زیارت را به پایان رساند که در این هنگام او را از فائزین محسوب می‌فرماید تا زمانی که اراده مراجعت نماید در این وقت فرشته‌ای نزد او آمده و می‌گوید: رسول خدا صلّی اللَّه علیه و آله و سلّم سلام رسانده و به تو می‌فرماید: «از ابتداء عمل را شروع کن، تمام گناهان گذشته‌ات آمرزیده شد».

کد خبر 1621857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha