بهره برداری و کلنگ زنی ۶۷ پروژه ویژه هفته دولت در شهرستان آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل از کلنگ زنی یا بهره برداری ۶۷ پروژه ویژه هفته دولت با هزینه ای بالغ بر ۷۵۰ میلیارد ریال در شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

علی اکبر رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با هفته دولت ۶۷ پروژه با هزینه ای بالغ بر ۷۵۰ میلیارد ریال در شهرستان آران و بیدگل کلنگ زنی یا به بهره برداری می رسد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: از مجموع این تعداد پروژه، ۶۱ طرح در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید و ۶ طرح کلنگ زنی می شود.

رضایی ادامه داد: یکی از شاخص ترین این پروژه ها، افتتاح باند دوم محور حسین آباد _ قاسم آباد است که با ۹۰ میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

فرماندار آران و بیدگل خاطر نشان کرد: همچنین زمین چمن مصنوعی روستای محمدآباد از توابع بخش مرکزی شهرستان آران و بیدگل با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

رضایی تصریح کرد: دو حوزه راه و بهداشت و درمان، اولویت هایی است که بر اساس نیاز ها و مطالبات مردمی در دولت سیزدهم بیشترین تمرکز بر روی آن انجام شده است.

وی افزود: خوشبختانه در راستای سفر استاندار اصفهان به شهرستان و متعاقبا سفر ریاست محترم جمهور به استان اصفهان، مصوبات خوبی در این حوزه داشته ایم که در حال انجام و اتمام این مصوبات هستیم.

در تقویم رسمی، به مناسبت انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ و شهادت شهید محمد علی رجایی و محمد جواد باهنر از دوم تا هشتم شهریور به نام «هفته دولت» نامگذاری شده است.

کد خبر 1621911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha